~tanıtım~
•
Bugün yine normal bir gün. Yani en azından bana göre normal. Hastaneye gidiyorum tekrar, tekrar ve tekrar.
Neden mi? Bana 8 yıl kadar önce lösemi teşhisi kondu o zamanlar 10 yaşımdaydım. hastalığım yavaş ilerlesede en ufak bir iyileşme belirtisi bile göstermiyor. Hatta sanırım son zamanlarda iyice kötüleşti. o kadar sık hastaneye gidiyorum ki evde gördüğüm tedavim artık hastanede devam edicek gibi, böyle devam ederse...
-Oh hastaneye gelmişim şimdilik gidiyorum ama kısa sürede gelip son gelişmelerden seni haberdar edeceğim.
~yeonjun
•
Yine sevgilimden ayrıldım. Gerçi sevgili diyebilirmiydim bilmiyorum henüz 2 haftadır beraberdik. Neden bilmiyorum ama diğer erkeklere göre kızlara o kadar da ilgim yok. Aynı şekilde başka bir cinse de. -belkide kabul etmek istemiyorum- ah kendimi tanıtmayı unuttum ben soobin 19 yaşımdayım ve üniversite 1.sınıfım ve bir hastanede sadece CV'im için iyi görünsün diye staj yapıyorum. -bağlantılarım sayesinde burdayım gerçi ama yinede staj görüyorum-
Tıp hep istediğim bir şeydi şimdi de okuduğuma göre sıkıntı yok gibi tek sorun 2 ay önce ayrılmış olmama rağmen peşimi bırakmayıp sürekli staj gördüğüm hastaneye gelip sorun çıkartan eski kız arkadaşım. Bana neden bu kadar bağlı anlamıyorum onunla sadece 1 ay beraber olduk ve birbirimizi sevmediğimiz içinde ayrıldık neden böyle davranıyordu anlamıyorum hepsi aynı işte.
Ahh yine geldi. Ben gidiyorum tekrar döneceğim.
~soobin
••••••••••••
-1-
Başlangıç
-"merhaba, yeonjun. Bugün daha dinç görünüyorsun bakıyorumda."
+"Sağolun hemşire hanım"
-"Ee bakalım hazır mısın"
+"..."
+"evet"
-"o zaman danışmaya gelde halledelim işlemlerini."
+"tama-"Biri bana çarptı. yere düştüğümü hatırlıyorum. biran için gözüm karardı sanki çok sert bir omuzdu, her kiminse. o omzumdaki acıyı hâlâ hissediyorum.
-beyaz ışık-Yaklaşık 3 saat geçmiş kendime yeni yeni geliyorum.
Gözlerimin yavaş yavaş açıldığının farkına varıyordum gözlerime beyaz ışık çarptı biri başımda konuşuyordu daha önce duymadığım bir sesti bu.
-"evet, hastaneye geldim staj için. İlk günden talihsiz bir şey oldu akşam dönünce anlatırım."
Buda neydi telefonla mı konuşuyor yoksa
Gözlerimi biraz daha açtım.Yüzünü artık daha net görüyordum açıkcası doğruyu söyleyecek olursam gayette yakışıklı biriydi. -ne diyorum ben kendime gelmeliyim-
*telefonla konuşan subinimizin muhteşem görseli*
+"ah uyanmışsın"
-"sen kimsin?"
+"biraz önce acelem olduğu için koşuyordum. Kusura bakma sana çarptım yanlışlıkla"
-"o sen miydin? Ah omzum hala acıyor"
+"gerçekten özür dilerim isteyerek olamdı. Eğer yapabileceğim bir şey varsa yardım ederim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEONBİN aynı -sonsuzadek-
Fanfiction-düz yazı, karşılıklı konuşma- Sadece normal bir hayatı olan normal bir erkek olmak isteyen yeonjun... ancak her gün gitmesi gereken bir yer var, çünkü onun bir hastalığı var. Ve hayatı boyunca sürekli yanlış kişilerle birlikte olan, asla doğru ki...