-2-

43 9 131
                                    

Gözlerimi açtığımda içeriye güneş ışığı giriyordu. Sanırım çoktan sabah olmuştu.

Yavaş yavaş doğruldum. Oda da kimse yoktu. Aval aval etrafıma baktıktan sonra gece olanlar yavaş yavaş hafızamda canlanmaya başladı.

Gece sokakta düşüp bayılmıştım doğru ya ah acaba hastaneye nasıl geldi- bir saniye dün gece bir ses duydum o ses subin'in sesiydi onunla tanışalı henüz 24 saat olmamasına rağmen sesini ayırt edebiliyordum o derin ve güçlü ses... kesinlikle oydu.

[kapı yavaş yavaş açılıyor]

-"uyandın mı? Sevindim."

+"be ben uyandım."

-"gece sokakta düşüp bayıldın. Bende seni hastaneye geri getirdim."

+"ah hatırlıyorum."
+"bir saniye senin orada ne işin vardı?"

Bir süre sustu sadece bana bakıyordu onun o bakışları o kadar anlamlı geliyordu ki ama böyle düşünenin sadece ben olduğumada adım gibi eminim.

-"ben, seni hastaneden çıkarken gördüm saat de geç oluyordu."

+"yani?"

-"yani biraz takip etmiş olabilirim..."

+"biraz olduğuna emin miyiz?"

-"sadece sana çarptığım ve böyle bir şeye sebebiyet verdiğim için üzgünüm. Merak ettiğim içinde takip ettim o kadar."

Neden kızmış gibi konuşuyordu. Sadece sordum.

+"oh~"

Söyleyebilecek bir şeyim yoktu. Sadece 'oh~' demekle yetinmek zorundaydım. Çünkü söylediği şeyde haklıydı yani tek amacı sebebiyet verdiği şeyi düzeltmekti.
Ama ben mal gibi bomboş sorular soruyorum. Neyim var benim normalde böyle değildim. O onunla tanıştığımdan beri tuhafım. Bana bir şeyler yapıyor.

-"hey! Hey yine daldın uzaklara"

+"oh pardon."

Onun yanındayken söylediğim tek bir kelime bile asıl ben değildim sanki bunu biri bana zorla yaptırıyormuş gibi hissediyorum.

-"bu arada sende bana kendinden pekte bahsetmedin. Artık çıktığımıza göre senin hakkında bir şeyler bilmeliyim değil mi?"

+"ne! Bir saniye. Biz çıkmıyoruz."

-"sözünden dönen biri olduğunu bilmiyordum"

+"ne sözü neyden bahsediyorsun."

-"hadi ama yapma. Dün söyledikleri-"

[kapı açıldı içeriye tanımadığım biri girdi benim yaşlarımda görünüyordu. Taş çatlasa 20 belki!? Ama neden benim odama girmişti?]

+"selam! hyung."

-"selam beom getirdin mi istedikleri mi"

+"getirdim getirdim. Gerçi bulmak o kadar kolay olmadı. Hiç bir markette kalmamış"

-"teşekkürler yinede senin gibi bir arkadaşı bir daha nereden bulucam."

YEONBİN aynı -sonsuzadek-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin