-4-

6 1 0
                                    

Bölümü oylamayı unutmayınn

——————————————

07.07.2016

*yeonjun un zihninden*

Uyandım...

Her şeyi hatırlıyorum. Sarece kan gördüğüm için bayılmıştım ahh.

DUR! O YARALANDI.

yataktan kalkıp serumu çıkartım hızlıca kdadan çıkıp danışmaya gittim. Onun yani subin in nerede olduğunu sorduğumda bana pansuman odasını işaret ettiler. Hızlıca oraya yöneldim.

Kapı yarım açıktı içeri görünüyordu. Subin i gördüm sanırım yalnızdı. Önlüğünü vücudunun yarısına kadar sıyırmıştı teni görünüyordu ama onun sadece sırtını görebiliyordum. Galiba kendi kendine pansuman yapıyordu... oysa o benim hayatımı kurtarmıştı.

O an tam olarak ne düşündüğümden ben de emin değilim ama bir anda içeri dalıp arkasından ona sarıldım.

Yanağım sırtına değiyordu. Çok sıcak bir teni vardı. Ellerimi belinde sımsıkı kenetleniştim.

Ta ki arkasını dönüp o da bana sarılana kadar. Ben o an ne yaptığını bilmiyordum belki ama ya o? Beni sımsıkı sarmaladı onun kolları arasında çok güvende hissediyordum bu hiss... kelimelerle anlatamayacağım bir şey gibiydi.

Birbirimizi asla bırakmıyorduk.

-"tık tık tık"

Ha kapı açıktı zaten...

-"Ihıımm"

Sanırım biri bizi gördü...

Soobin "aa sen mi geldin" dedi

Bunu demesi üzerine onu bırakıp arkamı döndüm bu geleni ben de tanıyordum. Beom du gelen.

-"hoşgeldin beom" dedim titrek bir sesle

-"hoş buldum hoş buldum" dedi

O anki gerginliğimden odadan hızla çıkmaya çalıştım ama subin kolumdan tutup beni kendisine çekmişti.

-"napıyorsun" dedim

-"seni her daim yanımda tutacağım ve seni koruyacağım. Her şeyden Ve herkesten."

-"durduk yere neyden bahsediyorsun"

-"öyle işte seni seviyorum"
-"ayrıca dünkü çıkma teklifimin
Cevabını bugün verecektin?"

A- doğru bunu nasıl unutmuşum.

-"A t- tabi"

-"tabi? Bu evet anlamında mı?"

-"yani şey ben"

-"tamamdır o zaman ben bunu
Evet olarak kabul ediyorum."

-"..."

Uzun bir sessizlik oldu... beom da köşede ağzı 2 karış açık olan biteni izliyordu ben de ondan farklı tepki vermiyordum çok şaşırmıştım.

Ne yani biz şimdi 'ÇIKIYOR' MUYUZ?

Şimdi ne yapmam gerekiyor kafam çok karılıktı ortamda uzun bir sessizlik hakimdi. Bu sessizliği kim bozucak merak ediyorum.

Beom sessizce uzaklaştı ve kapıyı çekti o da şok geçirmişti haberi yok muydu bunu yapacağından acaba. Bunu düşünürken:

Soobin kolumdan tutarak beni yavaşça kendisine çekti artık çok daha yakındık. Vücutlarımız bir birine değiyordu onun kalp atışlarını hissedebiliyordum. Kafasını hafif eğerek yüzüne yaklaştırdı. Çok yakındı dudaklarını önce yanağıma hafifçe sürttü daha sonra bir den dudaklarını dudaklarıma bastırdı... dudağının tadını alabiliyordum.
Ben deneyimli değildim ve bilmiyordum ama o öpüşmeyi yönlendirmede usta? gibiydi.
Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama asla durmuyorduk ben belimden tutup kaldırdı ve sedyeye oturtu tabi bunu yaparken dudaklarımızı ayırmıyorduk. Öpüşmeye devam ettik bu ne kadar sürecekti bilmiyordum ama tek düşünebildiğim onun dudağındaki çilek kokusuyla birlikte gelen tat. Sanırım ömrüm boyunca unutamayacağım bir an dı.

Beni sedyeden indirdi ve odama götürdü onun yüzüne bakamıyordum utanıyordum. Odama gidip hemen üstümü örttüm yüzümü yorganın altında saklıyordun sanırım odadaydı hala... ona gizlice bakmak için örtüyü yüzümden hafif aşağıya indirdim.

Örtüyü açınca birden gözümün önünde belirdi kalbim duracaktı korkutmuştu. Hafif sırıttı ve bir buse kondurdu ardından yanıma uzandı. Bu sefer biraz öncenin tam tersi bir şekilde sadece gözlerinin içine bakıyordum. Aynı yataktaydık yan yana bu duyguyu bana yaşattığı için mi yoksa bu duygu gerçek olduğu için mi bilmiyorum ama sanırım gerçekten mutluydum.

HA! uyuya kalmışım. Gözümü açtığımda odada tektim saate baktım rüya değildi değil mi? 6 saat geçmişti üstünden uzun süre uyumuşum. Neredeyse akşam olucaktı çok gerçekçiydi olan her şey rüya değildi dimi hemen yattığım yerden kalkıp yüzümü yıkadım aynada kendime bakarken dudaklarımdaki şişliği farkettim... yine utanmıştım ama o anı düşününce değişik bir duygu sarıyordu etrafımı sanırım gerçekti her şey..

Odaya hemşire girip beni son kez muayene etmişti peşinden asıl doktorumu görmeye gittim kemoterapi tedavim oldukça gecikmişti şu anda maalesef düşünebildiğim iki şeyden biri tedavim diğeri ise O'ydu

Doktorlar iyileştiğimi söylesede durumumun her geçen gün kötüye gittiğini hissediyordum bu vücut benim. Hissedebiliyorum kendimi.
Hayatımın son zamanlarındaymışım gibi hissediyordum ve bu zamanlarda yanımda olan subinde.. ona minnettarım.

AMA henüz gidemem daha vakte ihtiyacım var.

••••••••••••••••••••••••••••••••

Çook uzun süre yazarınız ben deniz yeseo geri döndüm selamın helleoo okurlarım tabi okurum kaldıysa cösmdks

Hazır okul tatilindeyiz yazabildiğim kadar yazıp bitireceğim. Tahminen 10 bölüm falan sürer tabi uzayada bilir vere aklımaaa efsane bir son geldi herkesin şok olabileceği

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YEONBİN aynı -sonsuzadek-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin