part -2

118 16 5
                                    


2019...

Kim Tae Hyung age-15

Jeon jungkook age -15

__________________________________

*တောင်..တောင်..တောင်*

"ဟာ...ကျောင်းတက်ပြီ..ငါ့ကိုဆရာမဆူတော့မယ်...ကံဆိုးပါလားဂျောင်ကုရေ."

ဒီနေ့ကတော့ဂျောင်ကုရဲ့ အသင်းနေ့ဖစ်တာကြောင့်..စောစောလာခဲ့ပေမြဲ လမ်းမှာအဘွားအိုတစ်ယောက်ကိုကူညီပေးနေတာနဲ့ကျောင်းကားမမှီလိုက် အ့တော့ကျောင်းနောက်ကျ‌ေလပြီ ..ဂျောင်ကုဆူခံရမှာကိုတွေးရင်နှင့်ခြေလှမ်းတို့ကနှေးကွေးစွာအတန်းရဲ့အခန်းရှေ့ကိုရောက်သွားခဲ့လေတော့တယ်.....

"ဝင်ခွင့်ပြုပါ ဆရာမ ဗျ"

"နောက်ကျလှရီလား သွားသွား ကိုယ့်ခုံကိုသွားထိုင်"

"ဟုတ်"

‌ဂျောင်ကုလဲဆရာမမဆူတာကြောင့်ပျော်ရွင်စွာခုံမှာသွားထိုင်တော့သည်....

"ကဲအားလုံးပဲဒီနေ့ဆရာမတို့အတန်းကိုကျောင်းသားသစ်ပြောင်းလာတယ်...သားရေဝင်ခဲ့လေ"

"ဟုတ်ကဲ့..."

"သားကိုယ်သားသူငယ်ချင်းတေကိုမိတ်ဆက်ပေးလိုက်ပ့အုံးကွယ်"

"ငါ့နမည်က Kim Tae Hyungပါ "

*ဟင်!*

ဂျောင်ကုကျောင်းသားသစ်ကိုသိပ်အရေးမထားဘဲစာကိုသာငုံ့ကြည့်နေခဲ့ပေမဲ့ ကျောင်းသားမိန်ဆက်လိုက်တဲ့နမည်ကြောင့် အံဩစွာကြည့်လိုက်မိတယ်.....နှုတ်မှလည်းတီးတိုးစွာရေရွတ်လိုက်မိတဲ့စကားစုလေးတစ်စု....ထို့နောက်လုပ်ခတ်သွား နှလုံးခုန်သံလေး.....

"Kim Tae Hyung ~ ပိုချောလာပါလားး~....."

"သား...အွန်းဟို လေးနားသွားထိုင်လိုက်နော်...."

"ဟုတ်"

ထယ်ယောင်းထိုင်ရမည့်နေရာကဂျောင်ကုရဲ့နောက်ပဲဖြစ်တယ် ‌....
ထယ်ယောင်းဂျောင်ကုဘေးကဖြတ်သွားချိန်ရလိုက်တဲ့ခ‌ေရပန်းရနံလေးကြောင့်စိတ်ကြည်လင်သွားတယ်.....ထို့နောက်သူ့ရဲ့ဘေးကအနံလာရာနေရာကိုကြည့်လိုက်တော့.....

*ဟင်...သူ့ကိုဘယ်နေရာမှာမြင်ဖူးပါလိမ့်...*

ထယ်ယောင်းလဲဆက်မတွေးနေတော့ဘဲ...ဆရာမထိုင်ခိုင်းတဲ့နေရာမှာထိုင်လိုက်တော့တယ်......

ဂျောင်ကုတစ်ယောက်ကတော့သူ့ကိုလှည့်ကြည့်သွားတဲ့ထယ်ယောင်းကြောင့်နှလုံးခုန်သံတို့ကမူမမှန်‌ေတာ့ချေ......ဒါကိုမသိတဲ့လူသားလေးထယ်ယောင်းကတော့..စာကိုသာသေချာအာရုံစိုက်နားထောင်နေတော့တယ်......

.."ကဲဆရာမ စာမေးမယ် သမီးဟန်ယွန်းမီ ထပါအုံး"

"ဟုတ်"

"ဒီ&$#$#$#$$&$_$&$_&$#$&#$_&&အ့တာဘာလဲ"

"အ့တာက#$&#$_&$_$$$&&$$&$ပါဆရာမ"

"တော်တယ်သမီးထိုင်လို့ရပြီ"

ထယ်ယောင်းကတော့ခုနကစာထပြောတဲ့ကောင်မလေးကသူနဲ့အတူတူအလယ်တန်းတုန်းကစာပြိုင်ခဲ့တယ်ဆိုတာမှတ်မိသွားတယ်....အ့တုန်းကသူမကလည်းတော်တာကြောင့်သဘောကျမိသေးတယ်..အခုတော့သူမကိုသူငယ်ချင်းဖြစ်ချင်မိတယ်ပြီးတော့သူမကိုသူသဘောကျတယ်....ဒါပေမဲ့ဘယ်လိုစပြောရမလဲမသိတာကြောင့်ဘေးက အွန်းဟို ဆိုတဲ့တစ်ယောက်ကိုမေးတာ့ သူက

"မင်းရှေ့ကjeon jungkook ဆိုတဲ့တစ်ယောက်နဲ့သူကသူငယ်ချင်းတေပဲကွ ငါပြောပေးမယ် မင်းသူမကိုကြိုက်တယ်ဆိုလဲငါကဘာမှမပြောပါဘူးကွာ ဟားဟား"

"မကြိုက်ပါဘူးကွာ.."

"ဟေ့ ဂျောင်ကု ဂျောင်ကု...Tae Hyungက အွန့်"

အွန်းဟိုပြောလို့မပြီးခင်ပါးစပ်ကိုထယ်ယောင်းလက်နဲ့ပိတ်လိုက်တယ်...

"ဘာပြောမလို့လဲ အွန်းဟို..."

"ဘာမှမဟုတ်ပါဘူး..."

"ဟမ် ငါကအွန်းဟိုကိုမေးတာ"

"သူ့အစားဖြေပေးတာ"

"အော်...အွန်း"

*ဘာပြောမလို့ပါလိမ့်*

ဂျောင်ကုတစ်ယောက် အွန်းဟိုဘာပြောမလို့လဲဆိုတာစဉ်းစားရင်းးစာသင်ချိန်တစ်ချိန်ကုန်ဆုံးသွားလေရဲ့.....

အွန်းဟိုပြောမဲ့စကားက သူရင်ကွဲမတက်နာကျင်ရမယ်ဆိုတာသိခဲ့ပါလျှင်...ဂျောင်ကုသိချင်အုံးမလားးးး..........

" CRUSH "Where stories live. Discover now