Next day..."ဂျောင်ကု ဒီနေ့ ကျောင်းအုပ်ကြီးတရားဟောမဲ့ နေ့ဟ နားငြီးအုံးမယ်ထင်တယ်.."
"အမ်း..ဟုတယ်.."
*တောင်....တောင်...တောင်*(ခေါင်းလောင်းသံ)
"ကဲကျောင်းသားတို့ နှစ်ယောက်တစ်တွဲစီပြီး ကျောင်းခန်းမထဲကိုသွားကြမယ်"
All:Nae
Th:ဆရာမ သားမလိုလို့ရမလား သားလက်က ထိုင်လို့အဆင်မပြေလို့"
"အေးကွယ် သားသဘောနေခဲ့"
Th:Nae
.ဒီလိုနဲ့ကျောင်းသူကျောင်းသားတေအားလုံးဂျောင်ကုအပါအဝင်ကျောင်းရဲ့ဟောခန်းထဲကိုသွားကြရတာပေါ့....
ကျော်မယ်..
ကျောင်းအုပ်ကြီး ဆုံးမစကားတေပြောနေတုန်း...
"ဂျောင်ကု ငါ toiletသွားချင်လို့"
ဂျောင်ကုဘေးမှထိုင်နေတဲ့ချန်ဆောင်းရဲ့စကားကြောင့်ဂျောင်ကု ကြောင်သွားတယ် toiletသွားချင်ရင်သွားပေါ့ သူကလိုက်တည်ပေးရမာလား
"သွားလေ"
"မင်းအဖော်လိုက်ခဲ့ပေးပါနော်..နော်.."
"ဟ..ငါမှမသွားချင်.."
"ဆရာမ သားတို့နှစ်ယောက် toiletသွားချင်လို့ဗျ"
"ဟမ်အေးသားတို့သွားကြလေ"
"ဟီး ထငကု သွားဆို"
"ဒီကောင်ကွာ မနိုင်ဘူး"
ဂျောင်ကုငြီးတွားရင် ချန်ဆောင်းနောက်ကိုလိုက်သွားရသည်..
Toilet က ဂျောင်ကုတို့ အခန်းရဲ့ အရှေ့ထဲမှာမို့ သူတို့အတန်းရှေ့ကဖြတ်သွားတုန်း...
Th:"ဘယ် သွားမလို့လဲ jeon jung kook"
ရုတ်တရပ်မေးလာတဲ့Crushကြီးကြောင့် ဂျောင်ကုခလုတ်တိုက်မတတ်ဖြစ်သွားရသည်...ဒါပေမဲ့လည်းမျက်နှာသေနဲ့ပြန်ဖြေလိုက်ပါတယ်...
"Toilet သွားမလို့"
"အော်"
......
"ပြီးပြီ ငကု ဟီး"
"ပြီးမှဘဲ"
"ငါတို့ဟောခန်းထဲပြန်မသွားရအောင် အုပ်ကြီးက တရားဟောတာ အိပ်ချင်တာပဲအဖက်တင်တယ်"
"အမ်းး..သဘောကွာ"
"အေး"
ဒီလိုနဲ့ဂျောင်ကုတို့လည်း သူတို့ခန်းပဲဝင်သွားလိုက်တယ်..
အခန်းထဲရောက်တော့ဂျောင်ကုရေသောက်နေတာကိုကြည့်ပြီထယ်ယောင်းပြောလိုက်တယ်..."အမ် မောလာတာလား အိမ်သာတက်ရတာရေတေကိုသောက်လို့"
"အဟွတ် အဟွတ်..ငါ တက်တာမဟုတ်ဘူး ချန်ဆောင်း တတ်တာ"
"အော်.."
ထယ်ယောင်းရဲ့မျက်နာအူမြူးနေပုံပေါက်တယ်..
ထိုနေ့ဟာဂျောင်ကုနဲ့ထယ်ေယာင်းပထမဆုံးအနေဖြင့်စကားပြောခဲ့ဟေယနေလေးတစ်နေ့ပေါ့ ရက်ထဲအပျော်တေကိုဂျောင်ကုဖုံးဖိထားသလောက်...ထယ်ယောင်းကတော့ အပျော်တေအား ထုတ်ဖော်ပြသခဲ့သလို မျက်ဝန်းတေကရယ်မြူးရိပ်သန်းနေတော့တယ်...
ကျော်မယ်ခွမယ်
ဒီလိုနဲ့ကျောင်းမာစာမေးပွဲတေဖြေဘာတေဖြေနဲ့ကျောင်းပိတ်သွားတယ် ...
ကျောင်းပိတ်တဲ့အတော်တွင်းမှာဂျောင်ကုတို့မိသားစုက ပေကျင်းကိုပြောင်းသွားခဲ့ရတယ် ဂျောင်ကုပါးရဲ့အလုပ်ကိစ္စတေကြောင့်ပေါ့...
ထယ်ယောင်းကတော့ ဂျာမနီမှာကျောင်းသွားတက်ခဲ့တယ်
ဒါပေမဲ့ ဂျောင်ကုရဲ့ဆန္ဒကြောင့် တက္ကသိုလ်ကိုတော့ ကိုရီးယားမှာဘဲတက်စေခဲ့တယ် ထယ်ယောင်းက တော့ ဂျောင်ကုထက်အရင် ကိုရီးယားကိုပြန်ရောက်နေခဲ့တယ်....
ဂျောင်ကုတစ်ယောက်မွေးရပ်မြေကိုခြေချရင်း...
"အင်းး...မင်းရောဘာလုပ်နေမလဲ ထယ်...နှစ်တေကြာတောင်ငါတော့မမေ့သေးဘူး ထယ်.....အချစ်ဦးမို့ထင်တယ်..."
YOU ARE READING
" CRUSH "
Fanfictionလူတစ်ယောက်ကိုတိတ်တိတ်ကလေးသဘောကျခဲ့မိတယ်..... အဲလူ ပျော်ရင် ကျနော်ပျော်တယ်... အဲလူဝမ်းနည်းရင်ကျနော်ဝမ်းနည်းတယ်... ပိုင်ဆိုင်ဖို့မမျှော်လင့်ခဲ့ပါဘူးအနားရှိရုံဘဲကျေနပ်နေခဲ့တယ်... တစ်ခါတလေတော့ဆုတောင်းမိတယ်အဲ့လူသားလေးကို ပိုင်ဆိုင်ပါရစေလို့...... *jeon j...