18

2.5K 208 174
                                    

Okunmalar hiç hoşuma gitmiyor ama bekleyen için atıyorum.

Jısung anlatımı

Sesli bir şekilde yutkundum yardıma ihtiyacı olduğu çok açıktı peki ben yardım etmeli miydim tekrar duyduğum inleme ile yardım etmeye karar verdim.

"Minho kapıyı aç yardım edeceğim"

Söylediğim cümle ile kapı kilidinin açılma sesi geldi minho kapıyı açmıştı ama ben nasıl girecektim oraya.

Elimi kapı koluna atıp yavaşça aşağı doğru çektim kapı açıldığında yavaşça ittirip yere bakarak içeri girdim arkamdan kapıyı kapattım.

"K-kilitle"

"T-tamam"

"Jısung yere değil bana bak'

Kafamı kaldırıp minho'ya baktım bu hali bile çok iyiydi terlediği için saçları alına yapışmıştı pantolonu tam çıkatılık değildi sadece penisini çıkartıp onu çekiyordu t-shirtünün ucu ağzındaydı karın kaslarını görebiliyordum.

Ben karşısında dikilmiş onu süzerken memnuniyetsiz bir tavır ile konuşmaya başladı.

"Jısung sonra süzersin şu anda patlamak üzerim l-lütfenhm'

"Minho ne yapacağımı bilmiyorum"

Sesim sonlara yakın iyice kısılmıştı ayağa kalkıp kolumdan tuttu tekrar yerine oturduğunda beni kucağına oturttu kalçalarımın altında resmen bir canavar vardı ve bu his neredeyse inlememe sebep olacaktı.

"Jısung pantolonunu çıkartır mısın?"

"Sen sen çıkarmayacak mısın"

"Çıkarıcam jisung ama şu an biraz hızlı olalım gerçekten bayılmak üzereyim"

Ayağa kalkıp pantolonumu çıkarttım minho da hemen altındakilerden kurtulup beni tekrar kucağına çekti altımdaki organı şu an çıplak bir şekilde hissediyordum aramızdaki tek engel benim boxerımdı.

"Jısung h-hareket et"

"Sürtünmem mi gerek"

"Hıhımm"

Yavaşça kalçalarımı hareket ettirmeye başladım ve minhonun tepkisine baktım başını geri atmıştı yüzünü tam olarak göremiyordum.

Hızımı biraz daha arttırıp omuzlarına tutundum ve kendimi biraz daha minhoya bastırdım yaptığım en ufak hareket onu etkilerken bu yaptığıma da derinden bir inleme bıraktı.

"Ahmm jisung hızlan hızlan artıkhm"

Biraz daha hızlanmaya başladım şu anda minhonun kasıklarına deli gibi sürtünüyordum her hareketimde daha ne kadar büyüyeceğini anlamadığım organ büyüyordu.

Minho belimden tutup beni kendine bastırınca derince inledim bu hoşuna gitmiş gibi küçük bir gülme sesi duydum.

Beni kucağından kaldırıp önüne diz çökmemi sağladı.

"Jisungah dişlerini değdirirsen ağzına neler yapabileceğimi tahmin bile edemezsin anladın mı?"

"Hı hı"

"Hepsini almaya çalış alamazsan elinde çek geri kalanı"

"Minho hepsini alamam bu çok büyük"

"Benim küçük bebeğimin ağzı küçük mü hımm"

"Kes sesini bırakır giderim bak"

"Önündeki öyle demiyor ama jisungah"

"Ya bakmasana sapık"

Silent cry | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin