Selaaaammmmm canlarımmm, nasılsınızzz
Size bir iyi bir kötü haberim var.
İlk iyi haberi vereyim bu biraz daha kişisel, öncelikle yaşanmışlığı bu kadar özel olan bir hikayeyi yarım bırakmak istemiyorum bu yüzden de yazmaya devam etme kararı aldım ve artık güncel olarak bölümleri okuyabileceksiniz :))
Gelelim kötü habere..
Arkadaşlar Selin, Badem - Sen Ağlama şarkısına atmış olduğu ve benim bu hikayeyi yazmamda bana ilham olmuş olan yorumunu aylar önce silmiş bulunmakta...
Anlayış ve saygı göstermek dışında yapabileceğimiz hiçbir şey yok yazılan yorumlara ve daha fazlasına attık dayanamamış olacak ki silmiş ne hissettiğini düşünmek bile çok üzücü.
Aslında benim bu hikayeyi yazmam bile etik değil ikisinin de hayatını ayrıntılarıyla bilmiyorum ve burada yazacağım veya yazmış olduğum bir şey karşısına çıkar da sevmez veya bu onu daha çok üzer diye düşünmeden edemiyorum.
Bu yüzden ben "şahıs" olarak Selin'i Mert'i veya Murat'ı yazmayacağım sadece belirgin olay örgüsünü hikayeye yansıtıp isimlerini kullanmaya devam edeceğim. Bunun dışındaki her şey benim hayal gücümün eseri olup gerçekliği yansıtmamaktadır.
Bu açıklamayı yapmayı kendime zorunlu hissettim ben kimseyi olmadığı birisinin kalıbına sokup insanların onu o şekilde tanımasına izin veremem.
Buraya kadar okuduysanız hepinize teşekkür ediyorum yeni bölümlerde görüşmek üzere kendinize cici bakın öptüüümmm <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN AĞLAMA
RomanceBu hikayeyi kalbi yanında uçsuz bucaksız olan okyanusların bile sığ kaldığı biricik 𝘚𝘦𝘭𝘪𝘯'𝘪𝘯 ve onun birtaneleri 𝘔𝘶𝘳𝘢𝘵 𝘷𝘦 𝘔𝘦𝘳𝘵'𝘦 ithaf ediyorum..