[5]

311 10 0
                                    

Barın'dan

Berk'le beraber oyun salonuna gitmiştik. O oyun oynamayı beceremezdi hemen kazanacaktım.

Sanal bir oyundu gözlükleri takıp oynanılıyordu. Tavuk topluyorsun topladığın tavukları göre puan alıyorsun.

Bir buçuk dakikan var ve beş yüz puan üzerinden değerlendiriliyorsun.

Çocuk oyunuydu, onu rezil edeceğim. Oyunun başına geçtik ilk ben oynayacaktım.

"Lan it buna bir şey daha ekliyek var mısın"

"Ne eklicez puşt"

"O kıyafetle şu büyük gece kulübüne gitsin"

"Senin göt gidecek desene"

"Nerden biliyon lan benim kaybedeceğimi seni Efe'yle odaya kitlerim çocuk seni  çatır çutur si-"

"Sus lan ben altta mı olucam yani haha komikmiş"

"Bak öyle deme sikerse görürsün"

"Tamam amk tamam seni sikerler ama hadi  başla"

Oyunun başına geçtim sanal gözlüğü taktım, elime de konsolları aldım hızlıca tavukları yakalıyordum.

Ama içimde garip bir his vardı durduk yere heyecan basmıştı süremin azaldığını fark ettim son anda biraz daha tavuk topladım.

Puanım üç yüz kırk ikiydi.

"Hadi geç amına"

"Seni öyle bir geçerim ki o eteği kısa olanı giyersin"

"Tamam lan geç yiyosa yüz puan bile yapamazsın ne diyon sen"

"Tüm gün telefonuna yavşak insanlar mesaj atacak"

"Aynen aynen hadi Berk koçum bir elli yaparsın sen"

Berk elimden konsolu alıp oyun yerine geçti. Bende hemen tabloya baktım onun nasıl oynadığını görüyordum.

İlk bir dakikada iki yüz puan yapmıştı rahattım çünkü az puan getiren tavukları yakalıyordu.

Son otuz saniyede üç tane elli puan getiren tavuğu yakaladı. Üç yüz elli puan şimdi gerçekten benim göt gitti.

"NRJHAJARJAJREUAE DLKDKIRWRWIST"

"Sus amk taramalı tüfek gibi gülme, ee hadi gidip alak bari"

"FJRHARAKF DHHWWJSJRARJ ay tamam bu kadar güldüm ya bana yeter sen şimdi yurda  git bir soğuk su iç  ben alır gelirim"

Onaylayıp yurda gittim rezil olacaktım odaya girdiğim gibi kendimi yatağa  attım.

Eren yandaki yatakta oturmuş bana bakıyordu sonunda konuştu.

"Barın iyi misin?"

"Hayır"

"Ne oldu?"

"Berk'le iddiaya girdik oyunda en çok skor alan kazanır"

"Ee"

"Kaybeden de...  değişik bir etek takımı var onla dans esip sosyal medyaya atacak ve gece kulübüne gidecek"

"Ve sen kaybettin dimi?"

"Malesef"

"İşin zor heral de bugün yapacaksınız"

"Hı-hı"

"Kıyafeti o mu alacak"

"Evet"

"Ah yazık"

Noldu dermiş gibi baktım

"Bu şerefsizden şort istemiştim bu gitmiş en kısasını bulmuş zaten yapışık üstüne üstlük benim ten rengimle aynı renk"

"Onu kullandın mı?"

"Malesef çünkü denize giremiyordum elimde tek o vardı hatta bir iki kişi beni sikmeye çalıştı"

"Nasıl yani"

"Denize girmiştim bir adam arkamdan geldi kalçamı avuçladı bende dedim ne yapıyorsunuz beyefendi adam beni suyun dibine soktu derin taraflardaydık sonra birden şortun içinden elini geçirdi bende dedim elim armut mu topluyor adamı var gücümle ittim ama sudan dolayı işe yaramıyor sonra Berk gördü beni kurtardı"

"Adam?"

"Onu bir güzel dövdük "

"Başka  ne oldu"

"O deniz  otelle birleşikti otelde kalıyorduk arada denize gidiyorduk neyse yine denize gitmiştik  odama çıkıyorum diyip Berk'in yanından ayrıldım. Odama gelmiştim ama biri beni tuvalete çekti ne olduğunu anlayamıyordum olaylar çok hızlı gerçekleşiyordu. Adam beni kabinlerden birine soktu, kapıyı kilitledi. Ardından benim ellerimi tuttu yukarıdan birleştirdi.

"Ee"

"Beni klozetin üstüne oturttu. Hızlıca o da dizlerimin üstüne oturdu bir bok yapamıyordum bağırmaya başladım ama adam benim dudaklarıma yapıştı kalkmaya çalışınca adam diğer  eliyle oturturuyordu o zaman hiç güçlü değildim bileğimdeki akıllı saati ezbere biliyordum ordan berke acil mesaji attım konumu otomatik yollanıyordu   Berk geldi kapıyı kırdı adam beni neredeyse sikiyodu yoksa

"Zor kurtulmuşsun"

"Evet Berk'e güvenilme-"kapı çalmıştı "iti an  çomağı hazırla"

Barın gidip kapıyı açmıştı

"Ben geldim ha dostlar"











Seni Seviyorum BxB (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin