Berk ve Efe sikişirken yaşanan olaylar
(Hatırlatma)
Ama Eren onu ani bir hareketle tutup kendine çekti. Yine düştü ama bu sefer yere değil.----
BarınEren'in tam kucağına düşmüştüm ince şort giyecek zamanı bulmuş zaten benim etek de göt neredeyse açık ve bende tam yerine oturmuşum.(dediği yer orası evet doğru tahmin)
Belimdeki kolların gevşemesiyle hemen ayağa kalktım
"İstersen onların yanına gitme çok ileri gittiler etraftakiler seni yiyecek gibi bakıyor ve bir sey yapabilirler"
"Doğru diyorsun"
Önceden oturduğum yere oturdum
"Sence yaparlar mı"
"Birbirlerine söyleyecek cesaret yok onlarda"
"Berk cesur aslında"
"Berk ve cesurluk o Efe'nin yanında kedi gibi"
"Efe'yle onu fazla yan yana görmedim bu yüzden bilmiyorum"
"Aslında bende görmedim ama Efe'yle yakın arkadaş olduğum için her şeyi bana anlatıyor neyse içecek bir şey ister misin?"
"Olur"
"Ben gidip alıyım istersen sen de gel"
"Burda kalırım zaten kimse beni görmez bu köşeden bir şey olursa icabında bakabilirim"
"Peki" diyip masadan uzaklaştı. Öyle oturmuş bekliyordum canım sıkılınca telefonuma bakmaya başladım.
Önümdeki sandalyeler de kıpırdanma olunca oraya bakmadan konuştum
"Eren niye bu kadar geç geldin"
Telefonumu kaldırıp önüme baktım, bakmamla şok olmam bir oldu önümde iki yapılı adam durmuş beni sürüyordu
"Siz kimsiniz"
"Bebeğim bu gece bizim olmaya ne dersin"
"Ne saçmalıyorsunuz"diyip masadan kalkıp gidiyordum ki bir el bileğimi kavrayıp beni çekti.
Konuşan adamdı bu diğer adama göre daha yapılıydı. beni bir hamlede masaya oturttu
Diğer adam sırıtmaya başladı
"Bugün beklediğimden daha güzel olacağa benziyor değil mi Umut?"
"Evet bebeğim" bacağıma dokunmaya başladı normalde insanlarla kavga etmeyi sevmezdim sadece önemli durumlarda şuana kadar kimle kavga ettiysem o benim sevdiğim bir şeye laf etmiş oluyor.
Ama şuan bir sebebim vardı adı Umut olan kişinin sağ gözüne yumruk attım.
O geriye doğru gidince bende kalkmak istedim tam kalkarken diğer adam beni tuttu ve masaya yatırdı.
Boğazımı yavaşça sıkmaya başladı. Diğer adamda acısı geçmiş gibiydi
"Mert bak asi bir bebek"
Mert denilen kişi sırıtıp bir eliyle üst vücuduma dokunmaya başladı bende onu durdurmaya çalışıyordum bende uzak durduğu için yumruk atamıyordum.
Umut denilen adamda bacaklarıma tekrar dokunmaya başladı bu sefer tekme attım yere düştü ama boğazımda ki el sertleşmişti bu sefer boğulmamak için çırpınıyordum.
"Seni orospu ne cüretle bana vurursun"
Ayağa kalkmış diğer yanıma gelmişti. Boğazımda ki ellerden kurtulsam işim kolaydı. Gözlerim kapanıyordu nefes alamıyordum ama Eren'in sesini duyunca gözlerim sonuna kadar açıldı.
"ŞEREFSİZLER RAHAT BIRAKIN ONU"
"Hadi ama bir keyif yapılmıyor"
"Keyif mi keyif ha"
Mert denilen kişiye doğru ilerledi saçından tutup geri çekti bende boğazımda ki ellerden kurtulmuş ayağa kalkmış derin derin nefes alıyordum.
Umut'un Eren'e doğru ilerlediğini görünce hemen önüne geçtim yüzüne yumruk attım ama bu sefer yere düşmedi yada geriye gitmedi gözüme doğru yumruk atınca geriledim.
Ardından göğsümün ucundaki zinciri kopardı canım yanmıştı bu fırsattan yararlanarak Eren'in yanına gitti o sırada buraya gelen Berk ve Efeyi gördüm.
İkisi de koşarak buraya geliyordu ben kopan zincir ve yumruğun acısıyla hareket edemiyordum.
Eren'e yardım etmek istiyordum ama hareket bile edemiyordum Eren'e doğru baktım Mert'i sıkıştırmış yüzüne yumruk atıyordu.
Arkasında Umut vardı ve elinde de parlak bir şey vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum BxB (+18)
General FictionBarın çocukluk arkadaşı Berk'in kuzeni Eren'le aynı yurt odasına düşmüştür Berk,Barın'dan Eren'e iyi davranmasını söylemiştir Barın da çocukluk arkadaşını kırmayıp tamam demiştir Berk Eren hakkında konuşurken onun aşırı temas bağımlısı biri olduğun...