୨1୧

1.6K 54 262
                                    


₊· ͟͟͞͞➳Tepki : Onlara arkadan sarılıp hiç bırakmasak onlar nereye gitse bizde öyle gitsek.

________________________________________

❝ Gentlemen ❢ ❞

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Slenderman

ゝ“S/a? Yapacak işlerin var sanıyordum?

↳Sizinle birlikte olup vakit geçirmekten mutlu!

↳Ancak sevgisini asla belli etmeyecek ve diğerlerinden ayrı bir muamele görmeyeceksin çünkü siz patron/çalışan ilişkisindesiniz.

↳Burada Slendy'den söz ediyoruz,elbette seviyorsan gülü dikenine katlanacaksın!

↳Sizi seviyor ve yavaş yavaş sevgisini belli edicek

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Offenderman

ゝBirileri ilgi istiyor anlaşılan hm?

↳Bu sapık ne kadar cinsellikten başka bir şey düşünmüyor gibi görünse de sonuçta sizi seviyor.

↳Onu sevdiğini ve ona her zaman harika olduğunu söyle!

↳Senin arkanda olmanı istemiyor,seni bebek gibi kucaklayacak ve seninle ilgilenecek.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Jeff The Killer

Seni- naptığını sanıyorsun?!

↳Bu aşağılık seni çok aşağılayacak.

↳Bu demek değil ki ciddi,hayır ciddi değil.

↳Seninle uğraşmayı ve seni utandırmayı seviyor bu yüzden aniden seni öpebilir.

↳Bu klozet ağızlıyı sevip biraz eğitsen iyi olucak seninle uğraşırken köpekten farkı yok.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Ben Drowned

ゝNe istiyorsun S/a? İşim var görmüyor musun? Çok istersen arkamdan çıkıp aşağılık bıçakları temizlememe yardım edebilirsin mesela,hm?

↳Haha,bu herif tam bir baş belası!

↳Sana yanaşmak için her yolu deniyor örneğin,sen bıçakları bilerken o sana arkadan gelip ellerini belinin etrafından geçirip ellerini tutarak nasıl bileyeceğini gösterecek.

↳Seni sinir etmek için kucağına çekip  oturtacak ve beraber bıçakları temizleyeceksiniz,bol şans!

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Masky

ゝBana yalakalık yapmayı kes ve görev için çuval bul.

↳Bu herif cidden odun,kalas,kütük aklına artık hangisi gelirse ondan.

↳Seni seviyor ama slendy'e olan korkusu ve daha önce birilerine bu kadar yakınlaşmamış olmasından dolayı belli edemiyor.

↳Ve bu aptal seni çokça görmezden gelerek sinir edicek.

↳Eğer olur da efendisi bir şey demezse sanırım seninle olmaya hazır olacak,sadece sabretmen gerekiyor.

²ᶰᵗ ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin