୨4୧

393 19 10
                                    

₊· ͟͟͞͞➳Tepki: Biz giyinirken yatak odamıza dalsalar.

~Not~
1. Tepki Kitabındaki 22. Bölümü okumanızı tavsiye ederim çünkü bölümler birbiriyle ilişkili.

_______________________________________

❝ Gentlemen ❢ ❞

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Slenderman

ゝS/a- *içeri daldı* kapını kilitle.

↳Oldukça gerildi,eski eşi hariç hiçbir kadını giyinirken böyle görmemişti.

↳Ancak yine de fazla umursamaz davrandı,hem umursamadığı için hemde sen endişelenme diye.

↳Kapının önünde senin giyinmeni bekledi,böylece hem işin bittiğinde seninle konuşabilecekti hem de başkası da içeri dalmayacaktı.

↳Ancak sonra sana oldukça kızdı,daha temkinli olmalısın gibi uyarılar yaptı.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Offenderman

ゝS/a güzelim senden bir şey isteyecektim. *İçeri dalar* Pekala,lütfen bağırma bakmıyorum. Parfümünü alıp çıkacaktım.

↳ Şu banyoya dalma olayından sonra bir daha sana fazla yanaşmaya götü yemedi ancak bu flört etmeyeceği anlamına gelmiyor.

↳ Odadan parfümünü alıp çıktı, parfümünü alma sebebi kokunu seviyor olması.

↳ Seninle ara sıra konu üzerinde imalı konuşup dalga geçse bile fazla abartıp dalga geçmeyecek çünkü Slendy'e şikayet edersen bu sefer paçayı yırtamayacağını biliyor.

↳ Sadece seninle uğraşmak hoşuna gittiği için yapıyor :)

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Jeff The Killer

ゝBıçağım nerde Balık Beyi- *içeri dalar* Karma sürtük AhAh!

↳Bu odadan çıkmadı,sende hızla giyinip onu kovaladın.

↳Bu aptal etrafta sürekli konuyla dalga geçerek gezicek,ancak sen banyo faciasını hatırlattıktan sonra sustu ve yüzü kızardı. (Yere kayıp düşmüştü)

↳Dalga geçmesi fazla uzun sürmedi anlayacağın üzere.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Ben Drowned

ゝ'Hah daha büyüklerini görmüştüm!' Değil mi S/a!!!

↳Bu cümle siz o banyodayken daldığınızda söylediğiniz cümle,aynı şekilde o da sizin göğsünüz için dedi...

↳Fazlasıyla dalga geçiyor Karma yaşadığı için oldukça mutlu,seni o halde gördüğü için değil yani.

↳Bunu herkese bahsetti ancak sizde onun banyo olayı ile dalga geçmeye başladığınızda ikiniz de bokunu çıkarttınız.

↳30'lu yaşlarda ancak hala çocuk gibi.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Masky

²ᶰᵗ ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin