୨5୧

383 17 9
                                    

₊· ͟͟͞͞➳Tepki: 4-5 yaşında bir çocuğa dönüşürseniz.

_______________________________________

❝ Gentlemen ❢ ❞

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Slenderman

ゝBir çocuğumuz eksikti...

↳Oldukça sinirli ve gergin çünkü kendi hatası yüzünden başına bu geldi.

↳Her zamanki gibi lanetli büyüler üzerinde uğraşıyordu,sonrasında bir baktı puf,çocuksun...

↳Şimdi panzehir arıyor ve ağlayan sana bakıyor,seni kucağında tutup sakinleştirmeye çalışıyor çünkü yüzü olmadığı için ondan korkuyordun.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Offenderman

ゝGüzelim,beraber çiçek toplamaya gidelim mi?

↳Bu oldukça normal ve ilgili bakıyor sana,insan formuna dönüşüp seni çiçek bahçesine götürdü.

↳Tüm gün boyunca onunla papatya topladınız ve oldukça eğlendiniz.

↳Sana çeşitli yiyecek ve içeceklerden alıp yedirdi.

↳Günün sonunda beraber çiçek bahçesinde sen onun kucağında uyuyakaldın.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Jeff The Killer

ゝBüyük hâli bitti küçük hâli mi başladı!?

↳Bu seni gerçekten oldukça sinir etti ve krizlere soktu.

↳Slendy ona emanet ettiği için yapacak bir şey yoktu,seninle ilgilenmek zorundaydı.

↳Arada sana bıçak veriyordu ancak sen o bıçaklardan birini ona sinirlenip fırlattın ve sana bulaşmamaya karar verdi.

↳Günün sonunda bu aptalla beraber akşam yemeği yediniz ve sen yemeğini yerken yeteri kadar yiyor musun diye kontrol etti.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Ben Drowned

ゝHey Velet! Oyun oynamak ister misin?

↳Gidip seni bilgisayar başına oturttu ve ardından kulağına kulaklık takıp sana oyun oynamayı öğreticekti ancak diğerleri ona fazlasıyla kızdığı için bundan vazgeçti.

↳Artık yaşına göre ilk kez davranmaya karar verip seni sürekli olarak izlemeye başladı.

↳Daha sonra internet sitelerinden sana uygun alışverişler yaparak sana oldukça iyi bakmaya çalıştı.

↳Günün sonunda oldukça anlaşarak beraber akşam ormanda gezdiniz ve sonrasında eve geldiniz. Kucağında uyuyan bir adet küçük S/a ile🤏🏻

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Masky

ゝSikerler veledi,götürün şunu başımdan asla bakmam.

↳Arada sinirleri tepesine geldi ve sana çok bağırdı ancak sen ondan korkmayıp ona anlamsızca bir şeyler söyleyip bağırdığında ve işaret parmağını havaya kaldırdığında gülmeye başladı.

↳Göreve seninle gidecek ve seni bir kenara koyup sana nasıl dövüştüğünü gösterecek,sen güldüğünde onun da hoşuna gidecek ve polisler küfür ettiğinde onlara seni gösterip levyesini sallayarak 'Çocuğun yanında küfür etme.' diyip kafasına geçirecek.

↳Yanında sigara yaktığında sen gülümseyip elini uzattığında ister misin diye sana uzatmıştı,son anda Hoodie durdurdu.

↳Günün sonunda sen onun kucağında uyuya kaldın ve o da garip bir şekilde içinde mutluluk hissetti,saçlarını toplamaya ve okşamaya başladı.

²ᶰᵗ ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin