୨3୧

1.1K 47 75
                                    

₊· ͟͟͞͞➳Tepki:Onların proxy olmadan önceki zamanlarından hoşlandıkları eski bir arkadaşı olsak ve uzun yıllar sonra karşılaştığımızda hâlâ bizden hoşlanıyor olsalar?
_______________________________________

❝ Gentlemen ❢ ❞

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Slenderman

Ahh- S/a! Seninle karşılaşmak ne güzel! Lütfen,oturmaz mısın? Sana anlatacak çok şeyim var.

↳Bu adam seni aslında sürekli olarak görüyor ancak sanki uzun aradan sonra yeni görmüş gibi davranıyor.

↳Sana bir Çay/Kahve ikram edecek ve seninle sohbete dalacak!

↳Seni oldukça ciddi bir şekilde dinler ve anlattığı konulara nasıl bir tepki vereceğini,neler düşündüğünü ve söyliyeceğine dikkat eder.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Offenderman

ゝHeyy! Nasılsın bebeğim? Hayat nasıl? Seni en son gördüğümden bu yana fiziğin daha iyi olmuş! Gelmek istemez misin? Senin için bir boş yerim daha var!

↳Bu herif seni görünce kendisine çeki düzen verir ve tamamıyla yeryüzünde başka kimse yokmuşcasına sana odaklanır.

↳Sana bu zamana kadar ne yaptığını anlatırken araya dark mizah katar ve bunlara beraber kahkahalar eşliğinde gülersiniz.

↳Seninle konuşmaktan mutlu ve sürekli olarak seninle görüşecektir,buna hazırlansan iyi edersin.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Jeff The Killer

Naber tatlım?uzun zaman oldu.

↳Bu herif seni görününce sevindi,en azından artık rahatça konuşabileceği biri var.

↳Seninle konuşurken çok uğraşacak,sinir olduğun hareketleri yapması olası.

↳Ama günün sonunda yine efkarlanır ve bir şeyler içerdiniz.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Ben Drowned

ゝUzun zaman sonra bile hiç değişmemişsin, hâlâ sıkıcısın ;)

↳Buda ayrı bir Jeff apk.

↳Sürekli gelip bilgilerine girdiğinden artık her bokunu biliyor ve bunu şakasına gözünü korkutmak amaçlı kullanır.

↳Seninle sohbet edip oyun oynamayı seviyor,eskiden de böyle çok anlaşırdınız!

↳Günün sonunda geldiğin için teşekkür edip gülümseyecek ve evine kadar sana eşlik edicek hayır,ışınlamayacak.

ゝ• ° ·'❊'· ° • ゝ
Masky

ゝSenin değerini bilememişim üzgünüm,eğer bu üzgünüm dediğimi abartırsan sende aynı muameleyi görürsün şimdi,gelsene.

↳Seninle sohbet etmekten oldukça memnun eski güzel günlere bir sigara yakar ve konuşursunuz.

↳Seninle bazen uğraşır,eskiden yakındınız bu yüzden de tam gaz devam,zaten sizden de hoşlanıyor.

²ᶰᵗ ᴄʀᴇᴇᴘʏᴘᴀsᴛᴀ ᴛᴇᴘᴋɪ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin