5 dakikadır yoruma nasıl cevap versem diye düşünüyorum. Gerçekten çıldırıcam neden bu kadar stres yapıyorum normalde bu uygulama beni rahatlatır neden bu yoruma nasıl cevap vereceğimi bilemiyorum?? Her neyse sıradan bir yorum abartmaya gerek yok. Yorumu beğendim ve cevap yazmaya başladım.
^uçurumunkenarındakiaçelya^
"Öyle mi dersin?"Gerçekten mi Açelya 5 dakika düşündün ve verdiğin cevap bu mu?? Off neyse mesajı bir kere attım silemem. Bing Bu kadar çabuk mu baktı mesaja? Korkarak mesaja tıkladım.
^gölgelerinadamı^
"Bir demet açelyasına iddaya varım, gölge senin kalbini iyileştirecek.""Bir demet açelya" mı dedi o? Gerçeği söylemek gerekirse en sevdiğim çiçek açelya. Tabii ki ismimden dolayı değil. Açelyalar duruma göre insana katkıda bulunan çiçekler; aynı anda hüzünü, mutluluğu, acıyı, özlemi ve kavuşmayı temsil eder. Şimdiye kadar hiç açelya alan biri çıkmadı karşıma ama sorun yok ben kendime alabiliyorum..
^uçurumunkenarındakiaçelya^
"Maalesef öyle bir gölge henüz bulunamadı o yüzden bana bir demet açelya borçlusun ;) ."Bu mesajı attıktan sonra uygulamadan çıktım ve bilgisayarı kapattım. Aslında beklemek ve çocuğun tepkisini görmek isterdim ama ders çalışıp yatmam gerekiyor o yüzden akşama kadar beklicek;))
Biraz ders çalıştıktan sonra uykuya daldım. Sabah kalktığımda karnımda çok şiddetli bir ağrı vardı,ayağa bile kalkamadım. Gözümü açtığım gibi bu acıyla karşılaşmak hayallerim arasında yoktu. Kendimi okula gidebilecek gibi hissetmiyorum, bugün okulun ikinci günü ama karnım aşırı ağrıyo bu nedenle gitmicem. Annemi aradım ve durumu anlattım. Bana sıcak su torbasının yerini söyledi ve ağrı kesici içmemi söyledi. İlaçları sevmem aynı şekilde hastaneye gitmeyi de, işin garibi şu tıp okumak istiyorum. Yataktan zorla kalktım yanıma biraz atıştırmalık, sıcak su torbasını ve bilgisayarımı alıp yatağa geri döndüm madem okula gidemicem bari güzel vakit geçireyim. Bilgisayardan biraz dizi izledikten sonra aklıma Darknet uygulamasındaki çocuk geldi. Sakin bir şarkı açıp uygulamaya girdim. Çocuk yoruma cevap vermemiş onun yerine bana mesaj atmıştı. Mesajı beklemeden açtım;^gölgelerinadamı^
-Kendini bulmana yardım edebilir miyim?Bu mesaja nasıl cevap verebilirim ki, daha önce böyle bir soru hiç sormadılar bana. Cidden kendimi bulmama yardım etmek mi istiyor yani??? Bende ona bir mesaj yolladım.
^uçurumunkenarındakiaçelya^
-Dışardan göründüğünden daha karışık bir durumdayım bence bunu istemezsin.Anında aktif oldu ve yazmaya başladı.
^gölgelerinadamı^
-Bunu tahmin ettiğinden daha çok istiyorum. Yanına gelmeme izin verir misin uçurumun kenarındaki Açelya?"Yanına gelmek" ten kastı bedenen değil. İlk defa bir insan benim cidden yanımda olmak istiyordu, ne diyeceğimi bilemedim. Daha tam tanışmadığım birine nasıl güvenirim ayrıca, saçmalık.
^uçurumunkenarındakiaçelya^
-Daha seni tam tanımıyorum bile bu nedenle bu soruya net bir cevap vermem mümkün değil ama teşekkür ederim.^gölgelerinadamı^
-Haklısın kendimi tanıtmadım, o zaman baştan başlayalım mı?Mesaja cevap vermeden biraz düşündüm. Aslında bunu çok istiyordum neden bilmiyorum ama bu karmaşık hayatımı biriyle paylaşmak istedim. Ruhumu ilk defa birine göstermek istedim.
^uçurumunkenarındakiaçelya^
-Başlayalım.EVEEEET 2. BÖLÜM GEELDİİ. NASIL BULDUNUZ EN KISA ZAMANDAA 3. BÖLÜMÜ YOLLİCAAAAM DAHA ÇOK YOLUMUZ VAAAR🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUMUN KENARINDAKİ AÇELYA
Novela JuvenilHayat çok acımasız, hiç beklemediğin yerden vurur hep. Önce hissetmezsin sonra kalbine bir ağrı saplanır yere yığılırsın. bu kitap kendini bulamayanlar için..