0.4

120 18 23
                                    

Ertesi gun, dün dersinde uyuduğum felsefeci bana ceza olarak verdigi filozofcuyu araştırıp iki gun içinde sunmami istemişti. "ash bu hoca tek beni görüyor sanirim yada takik bana hem Immanuel Kant' ta kim amk of en son adamın ismini lise de duydum cidden çıldıracağım artık" 

Öğlen arasi kütüphaneye gittiğimde gozume en son sırada köşe tarafta otobusteki çocuğu gormustum. Kulaklıkların takmış kitap okuyordu.
Kendisini biraz inceledikten sonra eğlenceli bir kitap okuduğunu ama hic bir mimik göstermediğini farkettim. Tamam çok yakışıklı olabilir ama eğlenceli kitaba da gülmemek ayıp değil mi ya?

Tam 4 yıldır bu okuldayim ve bu cocugun hic güldüğünü görmemiştim gerçi çocuğu doğru düzgün tanımıyordum bile tek bildiğim edebiyat sinifinda okuduğuydu, adını bile bilmiyordum.

Bunlari dusunurken birden omzumda beliren elle birden sıçrayıp arkama döndüğümde Hunter'in yanıma geldiğini gördüm. "Hyung iki saattir sana sesleniyorum duymuyor musun? , Hem sen iki saatir bu çocuğa bakıp ne dusunuyordun yoksa asik mi oldun"

"Hunter deli deli konuşma lan ne aşık olmasi sadece eğlenceli kitaba gülmemesi dikkatimi çekti."

"Hyung onun bu okulda hic güldüğünü gören olmamış arkadaşları da dahil çocuk yasayan ölü gibi."

"Çok yazık ya ama bende hyunwooysam mezuniyete kadar bu çocuğu guldurucem ama ilk önce ismini öğrenmem lazım"

" Hyung ne diye gazlandin kendi kendine hem arkadaşları bile guldurememis sen nasil basaracaksin kafayı yedin galiba hem daha ismini bile bilmiyorsun hem belki cocuk mafya şu suratina baksana mafya gibi duruyor. Bırak vazgeç boşver ya"

Hunter'i dediklerine kulak asarak elimdekileri masaya birakarak elime telefonu alıp twiterdeki okulun itiraf sayfasına yazdım. Kafaya takmıştım bu çocuğu guldurecektim hem hissediyorum bu çocuk benim ruh eşim ama bunu şimdilik bizimkilere caktirmamaliyim.

" Huyung sen ciddi ciddi bu çocuğu bulmak için itiraf sayfasına mi yazdin, anlayamıyorum ya napicaksin bu çocuğu ya 3 yıldır dikkatini çekmeyen cocuk mezuniyet zamani mi dikkatini cekti. Allahım akil fikir ver"

"Hunter iyice ferihaliga bağladın amk bi sus duyucak simdi hem boşver şimdi bana Kant'la ilgili kitaplar bulman lazim. Felsefeci karısı dersinde uyudum diye ceza verdi iki gunum var."

Hunterle beraber kitapları aldıktan sonra kütüphane görevlisine ismimi yazdırıp okuldan ayrılıp eve gecti.

Hizlica üstümü değiştirip odevi yaparken masaya gectim. Araştırmaya baslarken aklıma sürekli o cocuk geliyordu. Cidden kafayi yemiş olabilirim.

Saat gece 2.30'u gösteriyordu odevi sonunda bitirip odama çıktım uyumak için yatağıma uzandım ama uyuyamıyordum gözlerimi kapattigim an gozumun onunde o çocuk canlaniyordu. Çocuğu düşünürken coktan uyuyakalmistim..

arkadaslar nasilsiniz
nasil buldunuz fici

aklimda bir kac bisey daha var umarim yapabilirim

yuzu gulmeyen varlik × xikersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin