Woah , woah , woah !!
Before you read this , you should know the basics !! And don't skip those chapter because you'll be really fucking confused if you do . (Looking at you Em)
Okay , now where do I start ?
Okay so first of all ,Hᴇʟʟᴏ ! ɪ ᴀᴍ ʏᴏᴜʀ sʟᴇᴇᴘ ᴅᴇᴘʀɪᴠᴇᴅ-ᴡᴀᴛᴛᴘᴀᴅ ᴀᴅᴅɪᴄᴛᴇᴅ-ᴍᴇʟᴀᴛᴏɴɪɴ ᴀᴅᴅɪᴄᴛ-ɢʟᴀssᴇs ᴡᴇᴀʀɪɴɢ- ᴍʜᴀ ɴᴇʀᴅ-ᴡᴇɪʀᴅ ᴀᴜᴛʜᴏʀ ! ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇ ɪs ᴊᴀᴇ, ᴏʀ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴊᴜsᴛ ᴄᴀʟʟ ᴍᴇ ᴀᴜᴛʜᴏʀ ʟᴍᴀᴏ .
ɪ ᴀᴍ ɴᴏᴛ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ᴡʀɪᴛᴇʀ , sᴏ ᴊᴜsᴛ ʙᴀʀᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ ʜᴇʀᴇ . Iᴛ ɪs ᴄᴜʀʀᴇɴᴛʟʏ 3:18 ᴀs ɪ ᴀᴍ ᴡʀɪᴛɪɴɢ ᴛʜɪs ᴀɴᴅ ɪ ᴊᴜsᴛ ɢᴏᴛ ʀᴇᴀʟʟʏ ʙᴏʀᴇᴅ ᴀɴᴅ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴛʜɪs ᴡʜɪʟᴇ ɪ ʀᴇsᴇᴀʀᴄʜ ᴡʜʏ ᴍʏ ᴍᴇʟᴀᴛᴏɴɪɴ ɢᴜᴍᴍɪᴇs (ɪ ᴛᴏᴏᴋ ᴀʙᴏᴜᴛ 2-5) ᴀʀᴇ sᴛɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴋɪᴄᴋɪɴɢ ɪɴ .
ɴᴏᴡ ғᴏʀ ᴛʜᴇ ʙᴀsɪᴄs !!
ᴛʜɪs ғᴏɴᴛ , ᴋɴᴏᴡɴ ᴀs 'Mɪɴɪ Cᴀᴘs' ᴡɪʟʟ ʙᴇ ғᴏʀ ᴀᴜᴛʜᴏʀs ɴᴏᴛᴇs ᴀɴᴅ ᴛʜᴏsᴇ ᴏɴʟʏ. (ᴍᴏsᴛ ʟɪᴋʟᴇʟʏ ɪᴅᴋ)
TᕼIᔕ ᖴOᑎT Iᔕ ᑕᗩᒪᒪEᗪ 'ᑕᗩᖇTOOᑎ' ᗯᕼIᑕᕼ I ᗯIᒪᒪ ᑎEᐯEᖇ ᖴᑌᑕKIᑎG ᑌᔕE , ᗷEᑕᗩᑌᔕE IT ᕼᑌᖇTᔕ ᗰY ᗪᗩᗰᑎ EYEᔕ !
𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘯𝘵 𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘦𝘹𝘵 𝘪𝘯 𝘨𝘦𝘯𝘦𝘳𝘢𝘭 . (when I don't feel like typing with a font I won't lol)
𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙤𝙧 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙩𝙤 𝙚𝙢𝙥𝙝𝙖𝙨𝙞𝙯𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 !
𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗈𝗇𝗍 𝗂𝗌 𝗈𝗇𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗌𝖾𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗇𝖾𝗐 𝗂𝗌 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗋𝗈𝖽𝗎𝖼𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 . 𝖸𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗌𝖾𝖾 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖧𝖮𝖱𝖱𝖨𝖡𝖫𝖸 𝖯𝖫𝖠𝖭𝖭𝖤𝖣 𝖮𝖴𝖳 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋 .
𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙖𝙣𝙜𝙨𝙩 , 𝙛𝙡𝙪𝙛𝙛 , 𝙞 𝙘𝙖𝙣𝙩 𝙚𝙭𝙖𝙘𝙩𝙮 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙨𝙢𝙪𝙩 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙡𝙡 𝙩𝙧𝙮 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙣𝙤𝙬 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙣 , 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙖 𝙗𝙪𝙣𝙘𝙝 𝙤𝙛 𝙘𝙤𝙢𝙚𝙙𝙞𝙘 𝙡𝙞𝙣𝙚𝙨 (𝙩𝙤 𝙢𝙚) 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙪𝙨𝙚 !! 𝙬𝙖𝙩𝙘𝙝 𝙤𝙪𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙖𝙣𝙮 '𝙨𝙥𝙞𝙙𝙚𝙧 𝙢𝙖𝙣 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙡𝙞𝙙𝙚𝙧𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚' 𝙧𝙚𝙛𝙧𝙚𝙣𝙘𝙚𝙨 !!
𝘼𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙆𝙖𝙩𝙨𝙪𝙠𝙞 𝙞𝙨 𝘿𝙚𝙖𝙙𝙥𝙤𝙤𝙡 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙑𝙚𝙣𝙤𝙢 . 𝙄 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣𝙩 𝙙𝙚𝙘𝙞𝙙𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙘𝙝 𝙞 𝙡𝙞𝙠𝙚𝙙 𝙢𝙤𝙧𝙚 , 𝙨𝙤 𝙞 𝙙𝙞𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩. 𝙃𝙞𝙨 𝙨𝙠𝙞𝙣 𝙞𝙨 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙘𝙡𝙚𝙖𝙧 , 𝙣𝙤𝙩 𝙖𝙡𝙡 𝙥𝙖𝙩𝙘𝙝𝙮 𝙡𝙢𝙖𝙤
. . .
i fell asleep for two hours lmao
Anyways . That's pretty much it lol
Have fun and remember that if I don't update , doesn't mean I was murdered . I would've killed myself before that :)~JaE
YOU ARE READING
"Fᴏʀ ᴛʜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴏғ ɢᴏᴅ !" //bkdk\\
Fanfiction"Jesus Christ would it kill you to focus and stop bleeding every two seconds ?!" "Relax , it's not even my fucking blood anyways" "Is that supposed to help ?!" Deadpool/Venom Bakugo x Spider-Man Deku ? Yes please