jisung karşımdaydı ona koşup sarılmak istedim ama benden kaçan oydu ona izinsiz dokunmam benim hatamdi ama beni kendimden mahrum bırakmasına gerek var mıydı? Naptım ki sadece biraz dokunmak istedim...
"Jisung" minho nadir ağlayan bir insandır sevdigi insanlara karşı çok hassastır.
Jisung göz yaşlarını dökmeye başladı minho buna dayanamayip yanına koştu "Ağlama güzel gözlüm Ağlama biricik sevgilim" Jisungun sakin kalmaya çalıştı "m-minho" minho onun göz yaşlarını silerken "Efendim birtanem" jisung konuşmak istiyordu babasının ona yaptıklarını birbir anlatmak istiyordu.
"Minho biraz konuşmak ister misin¿"
" tabi yavrum"
Derin bir sesizligin ardından jisung söze atılıp başından geçen her şeyi anlatı.
"Minho beni bırakmayacaksın değil mi?" Minho onu çok seviyordu ne olursa olsun bırakmayacaktı "hayır sincapcık hepsi benim hatamdı iznin olmadan sana dokunmam hataydı" jisungun gözleri dolmuştu Minho onun saçını okşadı "burdayım ben geçti" birbirlerine sarıldılar gruba mesaj gelene kadar "zaten hyunjin içine etmese şaşırım"
MINHO VE KEDİCİKLERİ
hyunjin:minhoooooo
Pabucu yarım çık dışarıya oynayalım
MinhooMinho: NE VAR LAN NEE!!!
hyunjin: öncelikle sanada selam minhocum
Şimdi konuya geçelim senin kardeşin Felixi kendime
İstiyorum.Minho: sana? Sana? Vermem sana o benim kardeşim uzak dur
Hyunjin: vermezsen espiri yaparim
Minho:felixin gönlü var mı sende?
Hyunjin:akciğeri bende- öhm var var
Minho:önce jisung ile benim evlenmemi bekleyin
Hyunjin:ABİ SIZ 30 BÖLÜME KADAR EVLENMEZSINIZ
minho: ne?
Bang chan:hyunjin dördüncü duvarı si-
Hyunjin:ehe-
Minho çevrimdışı*
"Minho hadi eve gidelim"
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
HELLO NABER NASILSINIZ
UMARIM BEĞENDİNIZ
BIR DE BIR RICADA BULUNCAM
İNSTAGRAMDA LEMİNHOWESS SAYFASINDAKI POSTLARI BEĞENİR MİSİNİZ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAN SENIN BURADA NE İŞİN VAR /MİNSUNG
Fanfictionkarşısında sevgilisini görünce "LAN SENIN BURADA NE İŞİN VAR" dedi minho anlamsızca bakan jisung , tek kaşını havaya kaldırıp "benim mi? anlamadım minho bey"