:)

66 8 4
                                    

Flash back jatkuu:

"E en mä seuraa..." Yritän sopertaa. Sebastian katsoo minua oudosti.

"Oke. Mee sisälle." Seb käski. Hän nosti minut tikkaille ja lähdin kiipeämään ylös.

Heti kun sebastian lähti toiseen suuntaan kalliota kohti, kiipesin alas ja lähdin seuraamaan.

Kun pääsin kallion luo näin kuinka Seba ottaa aseen ja laittaa sen otsalle. Aloin kirkua.

"HOPE SUN PITI MENNÄ KOTIIN!!" hän sähähtää. Ja vahingossa ampuu. Olen suoraan sanottuna vitunmoisessa paniikissa. Soitan nopeasti äidille. Joka soittaa 112. Mutta liian myöhään..

back to the present

Ei minä en itke. On muuten ihan helvetin vituttavaa kun en halua kertoa aleksille. Ja vituttavaa on myös se että dattumoisin en syö, ja viiltelen, poltan itseäni ja olen kuulemma vaaraksi itselleni.

Katson kelloa. Kuusi aamulla. Voi helvetti.. eihä tällee voi elää.. nukun ehkä tunnin yössä ja elän seuraavan päivän nocolla, monsterilla, ed tai redbullilla. Es en pidä. Enää sen jälkeen kun sen resepti muuttui.

Kaivan puhelimeni ja laitan opettajalle viestin etten mene kouluun koska olen muka kipeä. Tänään olisi ollut psykologiaa, äidinkieltä, englantia ja matematiikkaa.

Aleksi istuu viereeni sohvalle. Hän avaa television ja katsoo kaikki kanavat ensin läpi ja avaa sitten valikon.

"Mitä haluut kattoo, löytyy Netflix, HBO Max ja Disney+" hän kysyy vilkaisten minua. Olen vetänyt jalat rintaani kiinni ja painanut pääni polviin. (Tos ylhääl on kuva jos joku ei tajunnu:))

"Voidaaks me kattoo Harry Potter ja kuoleman varjelukset Part 2?" Kysyn. Aleksi avaa HBO Maxin ja laittaa sen pyörimään.

---

Kello lähenee uhkaavasti yhdeksää. 8.26. Ei siinä ei se kai haittaa. Mutta ahdistaa ihan helvetisti. Aleksi sanoi lähtevänsä yhdeksältä bändi treeneihin.

"En haluis jättää sua tänne yksin.. tuu mukaan. En ois tänään halunnu mennä mutta ilmeisesti mua tarvitaan siellä jotenkin enemmän kun huomenna." Siinä paha missä mainitaan. En edes tajunnut että aleksi seisoo edessäni.

"En kai mä häiritse? Mä voin lähtee kotia, ei se oo iso asia.. en haluu hilluu muitten nurkissa ku joku pölypallo.."

Aleksin katseesta huokuu ehkä hellyys? huoli? jotain sellaista. En mä oikein osaa lukea ihmisiä. Ja mun intuitio on rikki.

"Et sä häiritse. Ja siel on kivaa porukkaa, ei ne pure, ainakaa kovaa. Eikä mua todellakaan haittaa että hillut mun nurkissa. Ei todellakaan. Kiva saada tännekkin jotain seuraa. Mulla ei täällä oikein kavereita käy. Ehkä vanhemmat joskus joulun tienoilla." Aleksi selittää rauhallisesti. Nyökkään.

"Saaks siel jotai energiajuomaa? Vai pitääks mennä kaupan kautta?"

"On siel on aina. Mut riippuu mitä haluut."

"RB, Monsuu, ED, ja Noccoo juon yleensä mutta kaikki käy kunhan ei oo uutta ES"

"RedBullii ja sitä jotai perhos monsuu löytyy."

"Juu no tota mä otan vaa mun tärkeimmät jutut." Kerron johon Aleksi nyökkää.

Otan marimekon laukkuni. Se musta minne mahtuu KAIKKEA. (Urbaani) Laitan sinne rahapussin, laturin, kuulokkeet, puhelimen, läppärin ja lääkkeet.

Menen pukemaan kengät ja laitan vielä air forcet jalkaan ja jonkun sebastianin vanhan hupparin.

Jaa että miten opiskelijalla on rahaa tälläiseen? Sain isän ja äidin kuoltua perinnön. Päätin että sillä hemmoittelen itseäni koska syntymäpäiväni olivat tulossa.

Jäi minulle muutama tonni vielä rahaa, sillä ajattelin elättää itseni nyt kuukauden ja ensi kuussa ajattelin mennä töihin. Ei mitään hajua minne. Tai sitten vain hankin sugar daddyn tai teen töitä onlyfanssiin. SE OLI VITSI. KAIKKI TAJUSI SEN:)

Istumme aleksin kanssa autossa. Hän ajaa ilmeisesti treenikselle. Siellä on kuulemma 5 muuta bändin jäsentä.

Ahdistaa mutta eihän se haittaa. Ei se ole ikinä haitannut.

Tajusin juuri että ei helvetti. Tehän ette tiedä diagnoosejani. No aloitetaan vaikka uusimmasta vanhimpaan.

•Add ja adhd. Sain MOLEMPIEN diagnoosit -09.

•-10 sain jonkun nilkka sairaus diagnoosin ei mitään hajua mikä mutta onpahan nyt sellainenkin. Käytän edelleen välillä keppejä sen takia.

•Ahdistushäiriö paskan sain -12. Oi ette arvaakkaan kuinka kivaa:D

•Paniikkihäiriön sain -13 ei mitään hajua milloin silloin mutta ihan sama.

•-14  sain skitsofrenia diagnoosin

•-15 sain masennus diagnoosin.

•Kirsikkana kakun päälle -17 sain syömishäiriö diagnoosin. Yllätys:D

Tohon oli hyvä lopettaa uusi luku:) tein edelliseen lukuun muokkauksen ihan alkuun joten kannattaa käydä lukemassa se.

NOI KAIKKI SAIRAUDET KEKSITTY PÄÄSTÄ JA LAITOIN VAA JOTAIN:)

je hebt mijn leven gered🖤 (BLIND CHANNEL)Where stories live. Discover now