:) (final part)

45 6 5
                                    

Olen herännyt sairaalassa muutama päivä sitten. Oikeudenkäynti tulisi muuten mutta kyseinen kidnappaajani ampui itsensä joten sitä ei tullut. Sain kumminkin korvausrahat noin 5000€

Katson Harry Potteria tietokoneeltani. Kello on ehkä 19.30 tai jotain. ei mitään hajua siitä.  ei ole ollut hetkeen. en ole sitä kyllä paljoakaan miettinyt mutta nyt mietin voidiko soittaa tai laittaa viestiä aleksille. ei häntä varmaan kiinnosta vastata.

Aleksi<33

Hope: moii. miten menee (19.32)

Heii??

Ale??

sori een sais spm.

Aleksi<33: oon töissä ei nyt.

Tiesin ettei aleksia kiinnostanut. Ei se ollut ihme juttu. Olen aina tiennyt sen. "You can't hurt me i saw it coming two months ago when i was overthinking haha" kuului päässäni. Jepjep.

Ahdistus valtaa taas kehoni. Nyt en voi tehdä asialle mitään.

Tunnen paniikin valtaavan kehoni pahemmin kuin ahdistus. Pian alan haukkoa happea ja saan paniikkikohtauksen. Painan napista mistä saa hoitajan kutsuttua

"Mooi miten voin auttaa?" Tuo mukava hoitaja kysyy. Sitten hän näkee tilani ja hälyttää lääkärin.

En saa happea ja tuntuu kauhealta paidan kaulusta lasketaan olkapääni kohdalta ja minulle annetaan rauhoittavia.

Pian nukahdan.

--

Herään omasta huoneesta, kun minulle lauletaan.

"HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ HOPE!! Miltä tuntuu olla 5v???" Kuulen äidin kysyvän.

"Hyvältä" sanon. Oliko tuo kaikki unta? Mitä tämä on?

Pian sebastian kävelee huoneeseeni. Hän istuu sängylleni ja katselee lahjojani.

"Mennään tänään aleksille. Mun kaverit on siellä niin aattelin että voitais pitää sulle kaverisynttärit. Sinne tulee Aleksi, Olli, Tommi, Niko, Joel, Joonas Kiril ja niiden sun ikäset pikkusisarukset." Sebu selittää. nyökkään tälle.

puen lempi mekkoni ja laitan syntymäpäivä lahjaksi saadun pannan päähän, kaulakorun kaulaan ja kellon käteen. olen jo isotyttö koska sain kellon. en edes ajatellut unta jonka olin juuri nähnyt. en vielä. enkä ekä koskaan.

---

olemme aleksilla mutta muiden sisarukset eivät ole tulleet.

"mä näin outoo unta viime yönä" kerron muille.

"sillon oli vuosi 2019 ja se loppu 24.8.2023. olin muuttanu tänne ouluun opiskelemaan, ja samal pakoon iskää ku se oli juoppo. aleksin mä tapasin jollain kalliolla, sillon mä ilmeisesti ylitin melkeen itsemulhaa. no sit me mentii siit aleksille ja aleksi otti mut mukaan jonnekki musa paikalle ku se ei uskaltanu jättää mua yksin. sit mä tutustuin sen bändin jäseniin. ai nii sebu sä olit tehny itsemulhan isän takii. sit mä täytin seittemän toista ja sain sn bändin jäseniltä lahjaks autokoulu jutun tai jotai..." selitin tarinan. muut kuuntelivat hiljaa selostustani. kun olin saanut tarrinan kerrottua muut sanoivat nähneensä  myös samanlaista unta. jopa sebu ja kiril -joka ei edes kuulunut uneen ollenkaan- mutta vain kertojan näkökulmasta. minua alkoi pelottaa. entä jos tämä onkin enne uni??

"kaikki on Hope hyvin. mä en oo tekemäs itelleni mitään, iskä ei oo juoppo, ja sulla on kaikki hyvin. mä en mistään hinnasta jättäis näitä ihmisiä mun ympärillä vaikka hintana ois joku tärkee juttu. mä rakastan niitä. sun ei tarvii pelätä sitä että mä jättäisin sut. sä oot parasta hope mitä mulle on ikinä tapahtunu. " sebu selitti. 

"te oote mulle tosi tärkeitä. mä en vaihtais teitä mihinkään. je hebt mijn leven gered blind channel, kiril en sebu" (te pelastitte henkeni blind channel, kiril ja Sebu)

olen onnellinen. minulla on veljeni, hänen parhaatt kaverit ja isä ja äiti. tulen olemaan niin onnellinen. niin kauan kuin mahdollista. mutta kuinka kauan sitä tulee kestämään? ei pitkään...

Mutta nyt kaikki on hyvin enkä murehdi tulevaa..

-----

Tää päätty nyt tähän. kiitos kaikesta<3 enskirja on joko olnas(suomeks) tai sit joku fantasia(enkuks)

Omg sillo ku tää luku tulee ulos mie oon 13

je hebt mijn leven gered🖤 (BLIND CHANNEL)Where stories live. Discover now