↬Giyuu x Reader↫
Tür: Angst 🖤
╔═══❖•ೋ° - °ೋ•❖═══╗
Bölüm şarkısı:
James Harris-Sweather weather╚═══❖•ೋ° - °ೋ•❖═══╝
⊰᯽⊱┈──╌❊ - ❊╌──┈⊰᯽⊱⊰᯽⊱┈──╌❊ -
⊰᯽⊱┈──╌❊ - ❊╌──┈⊰᯽⊱⊰᯽⊱┈──╌❊ -
Yürüdüğün soğuk patikada yalnızca kendi ayak seslerini duymak seni iliklerine kadar ürpertmekten başka bir işlev görmüyordu.
Mehtabın gümüşi ışığı, ağaçların yapraklarını okşayarak bir yay misali yaprakları sıyırarak yüzünü bir bıçak misali aydınlatıyordu.
Birliğe daha yeni katılan sen fazlasıyla korkak bir elemandın. Toyluğunun aksine korkun seni aşağıya çeken ana etkendi.
Elini, herhangi bir saldırıya karşın hemen ulaşabilmek amacıyla kılıcına yakın ve tetikte olan bir hizada tutuyordun.
Yağan kara lanet ederken dikkatlice, varmana çok az kalan görev yerine doğru adımlıyordun.
Soğuk hava sayesinde, korkudan bir cesetten farksız soğuklukta olan bedenin sanki mümkünmüş gibi daha da buz kesiyordu.
Kar yüzünden zor yürümenin vermiş olduğu sıkıntı ile iç çektin ve saçlarını süsleyen yüzlerce, belki de binlerce eşsiz kar tanesini bir çırpıda silkeledin.
Cidden, bu olay seni fazlasıyla bunaltmıştı.
Duyduğun derin ve keskinlik barındıran ses ile olduğun yerde dona kalan sen, elini hemen kılıcına sabitledin. Kılıcını dikkatlice kınından çıkardın ve pozisyon aldın.
İblisi bulmuş muydun? Ah, hayır!! Sen fazlasıyla titriyorsun, üstelik bu soğuğun bir bahşi de değil.
Yavaşça ilerlerken karşında ansızın beliren iblis, uzak mesafeden bile nefesini kesmekte hiç mi hiç zorlanmadı.
Ne yapacaktın? DOSTUM, KFNDİNE GEL; SEN BİR İBLİS AVCISISIN!!
Boşuna yakınmalar nihai kanıyı ve hakikati değiştirmekten acizdi.
İblis sana doğru hamle yaptığı esnada kendini yana attın. Karın soğukluğu, vücudunu dejenere bir sertlikle okşarken kalkmaya hiç mecalin yoktu.
Ama o lanet yerden kalkmak zorundaydın, en azından ölmemek için.
Hayır, sen böyle yetişmemiştin; ustan görse senden utanırdı doğrusu. Anlık gözünün önünden geçen kareler sana pervasız bir umut bahşetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer (KNY) Oneshots Headcanons & Reactions
FanfictionEvet, kendim yazıyorum. Sevdiğim şeyleri yazıya dökmek hobim, eğer beğenmezseniz kusura bakmayın lütfen.