3 '셋'

10 1 4
                                    

~~~🎀~~~

Yine yorgun bir  günün ardından eve dönmeye başlamıştm. Çalışmaktan çok yoruluyorum ama yapacak bir şeyim yok nasılsa bir şekilde ailemi ve kendimi geçindirmek zorundayım. Of of.

Evime giden patikaya girdim ve ilerlemeye devam ettim. Tam kapıdan içeriye girecektim ki yerde bir zarf gördüm.

İçini açıp baktığımda içinde bir mektup gördüm. Hemen ne olduğuna bakmak için içeri geçtim.

İçinde şöyle yazıyordu.

"Merhaba güzel Lavanta, ben Taehyung. Uzun zamandır seni görmeye gelemiyorum, lütfen beni affet. Yakın zamanda sana güzel bir ziyaret yapcağım. Ancak önce bir şeylerden emin olmam gerekiyor. Lütfen ben gelene kadar başka birisini bulma. Bu sıralar babamın gözü üstümde geç gelirsem diye endişeleniyorum... Bekle beni güzel Lavanta yakın zamanda geleceğim... Söz <3

Kim Taehyung'tan

Kim Jungkook'a..."

Şapşal diye düşündüm içimden. Hızlı yazmış galiba soyadımı da yanlış yazmış.

Bende ona mektup yazmak istiyordum ancak yazsam bile nasıl ulaştıracaktım ki? Bir yere odaklanmış boş boş o tarafa bakarken Jin hyung geldi.

"Ne oldu Jungkook, ne düşünüyorsun?"

"Bir şey yok hyung"

"Naz yapmada söyle"

"Ya Taehyung bana mektup yazmış, bende ona yazmak istiyorum ama nasıl ulaştırıcam bilmiyorum"

"Dert ettiğin şeye bak. Sen yaz, bana ver. Ben hallederim."

"Biricik hyungum benim", dedim ve boynuna sarıldım.

"O zaman sen bekle ben yazıp sana veririm, olur mu?"

"Tamam bekliyorum ben seni"

Hemen elime kalem kağıdı aldım ve bir şeyler yazmaya çalıştım. Alt tarafı bir kaç cümle bir şey yazacaktım ama ne yazsam hoşuma gitmedi.

Son kez yazmaya karar verdim. Artık olsa da olmasa da yapacak bir şeyim yok.

"Sevgili Kim Taehyung

Mektubunu aldım. Ziyaretini bekliyor olacağım. Lütfen kendine dikkat et ve sana zarar verecek şeyler yapma yoksa geldiğinde sana kızarım. Ayrıca merak etme neden senden başkasını bulayım ki? Önceki mektupta soyadımı yanlış yazmışsın ama sorun değil. Mektubunu bekleyeceğim <3"

"Jin hyunggg, bitirdim"

"Gerisi bende merak etme"

"Teşekkür ederim canım hyungummm", dedim ve heyecanla ona el salladım.

~~~🎀~~~

Kısa bir bölüm oldu 🥲

Ama inanın ne yazacağımı bilemedim 😔

Bir sonraki bölüm daha uzun yazmaya çalışacağım 💗

Bir sonraki bölümde görüşürüz
Aşk bahçelerim 🎀

27.06.2023

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lavinia | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin