1 - pazartesi

166 24 95
                                    

sunucunun anlatımı:

merhaba sayın seyirciler, hepiniz hoşgeldiniz. ben bu programın sunucusu jiseok. bugünkü yarışmacımız seungmin. hadi gelin birlikte menüye bakalım.

menü:
domates çorbası
fırında patates
vanilyalı dondurma

joo "domatesi çok sevmem ama fırında patatese bayılırım, güzel bir menüye benziyor."

gunil "menü bana biraz fazla kolay geldi ve eğer vanilyalı dondurma hazır olursa puan kırarım."

jiseok "gunil bey dondurma tabi ki de
hazır olacak, seungmin bey kendisi dondurma
yapacak değil ya."

gunil "valla ben bilmem, burası bir yemek programı. emek vermesi lazım."

jun "ben gunil bey'e katılmıyorum, bence menü oldukça güzel. yeter ki doyayım başka bir şey istemiyorum."

jungsu "yemek yapmak hakkında çok bir şey bilmediğim için menüye ve yemeklere bir eleştiride bulunmak istemiyorum."
yarışmacı menüye bakmayı reddetti.

seungmin bey'in evinde:

jiseok "gunil bey menünüze fazla kolay dedi, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?"

seung "açıkçası bence hiç de kolay olmayacak, patatesleri fırından alırken elimi yakmaktan çok korkuyorum ve domates çorbasını yapmak bence oldukça zor."

jiseok "o zaman gelin birlikte ihtiyaçlarımız için alışverişe çıkalım."

seungmin, ben ve kameraman arkadaşlarla a101'e gittik. seungmin bey ihtiyacı olanları aldı. kasada 50 kuruş para üstünü alamayınca çok üzüldü, "50 kuruşumu istiyorum!!" diye diye eve geri döndü.

seungmin "50 kuruş benim için şu dünyadaki en önemli şeylerden biri. her neyse zaman kaybetmemeliyim, hemen başlayayım."

seungmin ilk olarak domatesleri püre hâline getirdi ve tencerede kaynattığı sıcak suyun içine koyup karıştırmaya başladı.

jiseok "seungmin bey, domates çorbasının böyle yapıldığından emin misiniz?"

seung "hayır değilim çünkü annemin nasıl domates çorbası yaptığını unuttum bu yüzden kendi yöntemlerimle yapıyorum."

bir süre daha karıştırdıktan sonra domates çorbasının hazır olduğunu söyleyen seungmin, patatesleri doğradı ve doğradığı patatesleri bir tepsiye dizip üstüne biraz baharat serpti. ardından da tepsiyi fırına koydu ve fırını çalıştırdı.

seung "tamam geriye sadece dondurmaları koymak kaldı."

jiseok "siz dondurmaları koyarken ben de gidip masayı kurayım."

ben masayı kurarken kapı çaldı, demek ki misafirlerimiz gelmişler!

seungmin diğer yarışmacıları karşıladı ve herkes yemek masasına oturdu. sonrasında seungmin herkese çorbalarını koydu ve o da oturdu.

gunil "bu domatesler tam karışmamış, lapa gibi duruyorlar."

jun "hüüüüğğ aç kaldım."

joo "domatesin tadı çok güzel ama sanki biraz tuz eksik gibi."

jungsu "aslında hiçbir eleştiride bulunmayacaktım fakat gunil bey'e katılıyorum, bu çorbanın kıvamı hiç olmamış."

seung "tamam beğenmediyseniz fırında patatesleri getireyim."

jun "FIRINDA PATATES Mİ?!?!? ÇOK SEVERİM!!!"

seungmin herkese yemeklerini koydu ve oturdu.

gunil "bu patatesler biraz fazla baharatlı, çok fazla pul biber koymuşsunuz sanki."

seung "aslında ben azıcık koymuştum."

jun "ben acıya bayılırımmm."

hyeongjun acıya bayıldığını söyledikten sonra ağzına aynı anda bir kaç tane patates aldı. bir anda gözleri sonuna kadar açıldı.

jun "lovobo nerdo acoba?"

hyeongjun hızla masadan kalktı ve lavaboya koştu.

jungsu "eğer bu kadar acıysa ben hiç tadına bakmayayım."

joo "ben daegu'luyum, bana acı işlemez."

jooyeon aynı hyeongjun gibi ağzına bir kaç tane patates aldı fakat hiçbir sorun olmamıştı.

joo "bayıldım, çok güzel"

hyeongjun geri geldiğinde seungmin vanilyalı dondurmaları getirmek için mutfağa gitti.

seung "aa bu dondurmalar erimiş."

jiseok "seungmin bey gerçekten dondurmaları buzluğa koymayı akıl edemediniz mi?"

seung "hayır hehehe."

seungmin yarı üzgün yarı mutlu bir yüz ifadesiyle yemek masasına geri döndü ve herkese dondurmalarını koydu.

seung "maalesef dondurmaları buzluğa koymayı unutmuşum bu yüzden erimişler, üzgünüm."

jun "ha erimiş ha donmuş fark etmez, dondurma aynı dondurma sonuçta."

hyeongjun konuştuktan sonra önündeki küçük kaseyi kafasına dikti ve krema kıvamına gelmiş dondurmayı içti.

gunil "dondurma erimiş ve hazır olduğu için puan kıracağım."

joo "erimiş ama güzel."

jungsu "diyecek bir şey bulamadım açıkçası."

oylama zamanı:

gunil "domates çorbası lapa gibiydi, patatesler çok acıydı, dondurma ise hazırdı ve erimişti bu yüzden puanım 2."

jungsu "domates çorbasının kıvamını beğenmedim, patateslerin tadına bakmadığım için onlardan puan kırmayacağım, dondurma da erimişti. ama seungmin beyin kendisi yeter bu yüzden puanım 10."

jun "ben doymadım ve bu durumdan hiç memnun değilim bu yüzdem puanım 5."

joo "tüm yemekleri beğendim puanım 9, bir puanı nereden kırdığımı sormayın."

evet benim bugünkü yarışmacımıza puanım 6 çünkü çorba olmamıştı ve dondurma erimişti. yarınki bölümde görüşürüzz!!

yemekte miyiz? - xdinary heroesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin