متنسوش التفاعل والتصويت واكتبوا كومنتات جميلة بمناسبة العيد الأضحى قدروا تعبى وكل عام وانتم بخير🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳. مع الكاتبة الجديدة نور هشام في ✨قراءة ممتعة ✨
************************************
عند الشبابكان يقف الشباب بالقرب من الجامعة وصقر يضع يده على رأسه فعلى الرغم من أنه كان يتشاجر معهم كثيرا الا انه لا ينكر انه اعتبرهم كأخْوَته واصبحوا الان شئ اساسي في حياته............ لم يعد يتحمل ان يبتعدوا أكثر من ذلك.
يحي: صقر اهدى واحنا هنلاقيهم.......
صقر بعصبية : بقالهم أكتر من سبع ساعات ومنعرفش عنهم حاجه...... اعرف بس مين اللي عمل كده وانا... هقتله عشان يبقى يفكر يقرب لهم تانى......
أحمد: صقر ممكن تبطل عصبيتك اللي هتودينا في داهيه دي.....
صقر: مين آخر واحد فيكم ساب الشركة......؟
عمر: انا آخر واحد..... بس ليه هو في حاجه.....؟
صقر: هو أسد كان في الشركة ولا لأ........؟
عمر: في ايه يا صقر ناوى علي ايه.......؟
صقر: انا بسألك سؤال تجاوب عليه وانت ساكت......
أسد كان في الشركة ولا لأ........؟عمر: لأ مكانش في الشركة....... في ايه بقى..
يحي: انت شاكك فيه يا صقر؟ اوعى تفكر كده انت اكتر واحد عارف ان أسد مستحيل يبص لبنت.......
وانت بتفكر انه ممكن يكون خطفهم..... انت بتهزر أكيدأحمد: انا سكت كتير لحد هنا و ستوب....... انت بتشك في صاحبك...... للدرجة دى بتكرهه.
صقر: كان صاحبى لكن دلوقتى مبقاش صاحبى.....
أحمد:بس مش لدرجة انك تشك فيه.......
صقر: ليه لأ..... واحد بيكرهنى... ومستنى يلاقيلى نقطة ضعف عشان ينتقم لحبه القديم
يحيي: انت أكيد حصلك حاجه.... انت مستوعب انت بتقول ايه... انت أكتر واحد عارف انه مستحيل يأذيك او ينتقم منك..... لأ وبتفكر انه خاطف البنات
صقر: انا هروح اشوف هو فين وهسأل عليه.....
عمر: اهدى يا صقر بلاش تتصرف تصرف تندم عليه....
ولم يكد يكمل عمر كلامه حتى قام صقر بركوب السيارة متجها لقصر السيوفى.....
يحي: احنا مش هنسيبه لوحده..... يلا ليحصل بينهم مشكلة......
عمر: انتم متأكدين انه مفيش مشاكل هتحصل....
أحمد: يلا يا عمر إن شآء الله خير مفيش مشاكل بإذن الله......
ثم قامو باتباع صقر متوجهين نحو قصر السيوفى...
ليحاولوا منع صقر من حدوث مشاكل...************************************
في البيت عند سيلا
أنت تقرأ
الحقائق الخفيه
Mystery / Thrillerكل شخص منا لديه سر يخفيه ولكن ماذا اذا تطور هذا السر وأصبح مجموعه من الأسرار المخفيه وكل تلك الاسرار هى حقائق خفيه على ابطال روايتنا.... ولكن ايضا ماذا لو كانت البطله تخفي شيء ما من العالم؟... هل ستصمد طويلا وتستطيع إخفاء جمالها... ام سيأتى من يكون...