9

2.4K 48 6
                                    

Sonunda elleştiklerini göreceksiniz  kitap unutulmuştur gibime gelmişti ama unutulmamış .

Bazı sahneler gerçekten ben yazmış olmama rağmen saçmaydı .

Tüm o saçmalıklara rağmen hala okuyon ve oy verip yorum yapanlara teşekkürler .

Okuma saatinizi merak ediyorum buraya yazarsanız sevinirim

______________________________________

Gözlerimi zar zor açıyordum  . Karan üstüme eğilmiş aletine dokunmadan sadece dudaklarımı öpüyordu .

Ama bu yeterli değildi .

Aletim birinin dokunmasını istiyordu daha fazlasını istiyordu bende öyleyim.

Gözlerimi açtım Karan bana bakıyordu dudaklarımdan ayrılıp boynuma yöneldi .  Boynum hahhas noktamdı .

Sıcak ve ıslak dudakları boynuma değdiği gibi inledim .

Elleri belimdeydi tişörtümü çıkarmış çıplak belimi tutup beni kendine bastırmıştı , dili boynuma daire çizerken .

Bir anda onu içimde istidim .

Ama şuan değil çünkü daha güzel bir yerde olması gerekiyordu .

Ama bu parmaklarına engel değildi.

Titreyen elimi belimdeki ele attım bian durakladı ama boynumdan çıkmadı elini tutup bacak arama orandan da deliğime sürterek getirdim .
Önce bir parmağı ile daire çizdi .

Bu bile inlememe yetti

Parmağı büzgülü deriye baskı yapıp geri çekiliyordu .

Sonra yavaş yavaş sokmaya başladı .

Ben ellerim ile onun pantolonunu açtım .

Elimi aletine atıp dışarı çıkardım .

Düşündüğüm den daha büyüktü .

Ben iki parmak ile böyleysem bu girse öldürdüm heralde ....yada zevkten. Çıldırır içimden çıkmasını istemezdim .

Bu düşünce beni daha çok azdırdı sertçe inledim .

Elimle baştan aşağı gezdim aletini .

Tırnaklarımı  sürtünce  beni tutup önüne getirdi.  Şuan karanın aleti ile bakışıyordum .

" Parmaklarımın hızını sen belirliyorsun . Ne kadar ağzına alırsan o kadar derine iterim  , ne kadar hızlı yaparsan o kadar hızlı yaparım . Başka bakalım kedicik "

Gözlerime bakıyordu . Bende onun gözlerine baktım ve küçük dilimi dışarı çıkartıp aletinin başına değdirdim ve anında içine titrek bir nefes çekti .

Yavaşça ağzıma alırken oda yavaşça parmaklarını içime itti.

İkimizde şuan yavaşlığa dayanamıyorduk.

O yüzden hızlandım dibine kadar zorlanarak alsamdan aldım . Hızla ağzıma alıp çıkarıyordum .

Sona yaklaşıyorduk ikimizde .

Dişlerimi sürtünce o da parmaklarını makas yapıp açıp kapatıyordu .

Artık ikimizde titriyorduk ikimizde artık zevkten hızlı hızlı girip çıkıyorduk .

Ben titreyerek boşaldım ve benden sonra oda ağzıma boşaldı .

Son  damlalarıda ağzıma bıraktı .

Ağzımı kapatıp kafamı kaldırıp ona baktım ..

Bir damla meni ağzimdan akıyordu .

Bana ilgiyle baktım ve bende onun gözlerine bakarak hepsini yuttum .

Akanıda yaladım .

Eğilip dudaklarımdan öptü sonra kalkıp beni kucağına aldı ve banyoya götürdü .

Beni küvete bıraktı suyu açıp beni yıkadı.

O kadar uykum gelmişti ki .

Beni kucağına alıp koltuğa koydu hızla yatak örtüsünü değişti ve beni içine koydu .

Üstümü de örtüp çıktı .

SUGAR DADDY BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin