2

7.9K 109 51
                                    

Sexybaby : günaydın babacık

Sexybaby : günaydın babacık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daddy: günaydın :)

   Kapım bir anda açılınca  telefonu hemen kapatmaya çalıştım elim bir yerlere şeydi ama önemsemedim.
Ve telefonu yatağın yanında duran tutucu ya  koydum.üvey abim odaya girdi ve direk benim fotoğrafımı çekti.   Babacığıma attığım fotoğrafın pozisyonunda oturuyordum.

" amk ne göt var sende he " bunu bana babacığım deseydi iğrenmezdim ama o söyleyince...
" birşeymi oldu "

Piçim siz bir şekilde gülümsedi ve kapıyı kapatıp içeri girdi ve kapıyı kitledi ben tam kalkıcaktım " kıpırdarsan seni öldürürüm " yapardı çünkü o piskopattı.

Tekrar oturdum. Avuçlarım terliyordu.

Bana yaklaşıp önüme geçti ve telefonundan video çekmeye başladı.

Kendi fermuarını açtı ve aletini sallamaya başladı.

Ben ona korkmuş bakıyordum o ise bana bakıp aletini okşuyordu.

" aç ağzını ve dilini çıkar " istemeye istemeye yaptım  ve ağzımı çok az açtım.

O ise ağzıma bakıp ofladı.

" off o ağzını seve seve sikicem yekta "

Alayının ucunu bana yaklaştırdı ve
" yala" dedi istemiyorum ama yapmam gerekiyordu .

Dilimi hafifçe vurdum ve o titredi.

" ya adam gibi beni memnun edersin yada senin ölümü çıkarırım : gözlerim dolmuştu bunu görünce büyük aletini bi anda boğazıma soktu.

Ben başta inledim  . Boğuluyordum.

Saçlarımdan tuttu ve hızla ileri geri yapmaya başladı bi ara saçlarımı bırakıp bana sert bir tokak attı.

İzi çıktığına yemin edebilirim.

Aletim istemediğim halde sertleşiyordu. 

Bir ayağını sikime bastırdı  bu canımı yaktı ve ben inledim.

.lütfen biri beni kurtarsın. elini boğazıma sardı  nefes alamıyordum.
Ve aleti hala ağzımda olduğu için nefes alıp öksüremiyordum.
Sinirlendiğimi elini sıkmaya başlamsından anlamıştım.

Ölüceğimi hissediyorum.

" sürtük düzgün yap şunu " dedi ve aletimi ezmeye başladı gözlerimden yaşlar boşalıyordu.

Elini cebine attı ve penis fişi çıkardı ağzımdan çıktı ve eğilip benim penisimi açtı . İterek yatmamı sağladı
Biraz penisimler oynadı ve iyice dolmasını sağladı acıyordu ve biraz daha devam ederse boşalıcaktım.

İnliyordum.  Ama bir anda durdu ve fişi penisime taktı .

" lütfen.... Lütfen çıkar çok acıtıyor "

Dedim nefes nefese   . Oysa sadece güldü.

" beni memnun etmek gerekiyordu yekta. Yapamadın.  Neyse ne bi dahakine artık. Babamın önemli arkadaşları geliyor adam gibi giyinip gel "  fermuarını  kapatıp odadan çıkacakken döndü.

" sakın kendine dokunmayı düşünme bile  kontrol edicem " kafamı salladım.

Kapıyı açtı ve çıktı. Ağlayarak  kalktım.

Tacize uğramıştım bana dokunuştu.
İğrenç hissediyordum.

SUGAR DADDY BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin