10

1.4K 34 4
                                    

Yorgunlukla uyandığımda yanım da karanı görmeyi beklemiştim ama yoktu .

Kaşlarımı çattım ve yavaşça kalkıp üstüme kıyafet giydim altına bir şort ve üstüne uzun tişört . Evi gezdim karanı bulmak için .

Ama evde yoktu .

Bahçedeki korumalardan birinin yanına gittim omzuna dokundum boyumun iki katıydı resmen .

" Buyrun efendim " dedi burda hiç arkadaşım yoktu birkaç arkadaş edinmek fena olmazdı .

"Aslında efendim denize gerek yok yekta yeterli "

" Peki ef- yekta , bir sorun mu var ?"

" Şey sorcaktım , Karan nerede ?"

" Karan bey - "

" Burdayım bebeğim !" Kapının önünden gelen neşeli sesle ikimizde o yöne baktık .

Karanın elinde kocaman poşetler vardı ve fazla mutlu görünüyordu .

Yanımdaki adam karanın yanına gitti ve "alıyım Karan bey " diyerek elindeki poşetleri aldı .

Karan teşekkür edip yanıma geldi ve beni belinden tutup kendine çekti .

" Nerdesin sen ?" Diye sordum kızgınlıkla .

Bana bakıp " benim bebeğim hesapta mı soruyor " dedi .

Kaşlarını çattım ve konuştum " he soramam yani öyle mi ben öyle anladım çünkü "

Dedim ve suratına dik dik baktım " tabiki sorabilirsin bebeğim "

" He iyi o zaman " dedim ve beline sarıldım .

Beraber mutfağa geçtik "bebeğim bu gün eve temizlikçi gelicek haberin olsun bende şirkete gitmicem odamda çalışıcan haberin olsun ."

Kafamı salladım ve beni sandalyeye oturttu kendisi kahvaltı hazırlamaya başladı .

Yaklaşık iki saat sonra kapı çaldı saat 12 ye geliyordu .

Karan önde ben arkada kapıyı açmaya gittik .

Karan kapıyı açınca benim boylarda benim gibi bir çocuk duruyordu ve tatlı tatlı gülümsüyordu . Kaşlarım çatılırken çocuğu izlemeye başladım .

" İyi günler Karan beyciğimm " beyciğim mi yılışık .

Karan cevap vermeden kenara çekildi adını bilmediğim çocuk kıvırarak dudaklarını yaladı ve içeri girdi .

Beni hala görmemişti.

Karan kapıyı kapattı ve " başlayabilirsin beni rahatsız etmezsen sevinirim çalışma odamda olucam" dedi .

Gülümseyerek yanıma geldi elini beline attı ve odasına yöneldi .

" Şey Karan bey bizi tanıştırmicak mısınız ?" Dedi çocuk . Sinsi bir sırıtışla

Karan ofladı ve arkasını döndü
" yekta Ali , ali yekta "

Yanıma geldi ve " Ali Koyuncu ya sen kimsin "

Elini tutmadan " yekta çakıl " dedim bilerek karanın soy ismini demiştim .

İkisinde afallayarak bana baktı " çakıl derken kardeş misiniz "

Çakma bir kahkaha attım " hayır tatlım evliyiz biz " dedim Karan döndüm elimi göğsüne koydum " çalışman gerekiyor hadi
gidelim "
Karan bana uydu ve elini tekrar  belima indirdi .

Odasına  varınca ilk ben girdim arkamdan da Karan girdi ve kapıyı kapattı . Masasının önündeki koltuğa oturdum .
Oda yerine geçti . Çocuğa ne kadar laf sokmuş olsamda  içim rahat değildi .

Aklima bir şeyler geliyordu ama yapsam mı bilemiyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SUGAR DADDY BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin