khun tulip-5🚨🚨🚨

2.9K 71 10
                                    

မကြိုက်ရင်ကျော်သွားပါ..
ကလေး၂ယောက်ကိုလဲ တောင်းပန်ပါတယ်လေးစားပါတယ်
Ficအရရေးတာပါ...
Freen"" ပထမဆုံးဆိုတော့ ကုတင်မှာပဲ  အမတို့ပြီးရအောင် ဆိုဖာဆို အမရဲ့ကလေးလေးကျောနာလိမ့်မယ်...

Becအခုထိ အမရင်ခွင်ထဲမျက်နှာ ထုတ်မပြရဲသေးပါ
အမကိုလိုက်ရတုန်းက အဲ့လောက်မရှက်ခဲ့ပေမယ့် အခုတော့ သိပ်ရှက်နေမိပြီ...

bec""အမ...

Freen""ရှင့်..

အမသည် သူမကိုချီကာ တစ်နေရာသို့ဦးတည်ပြီးလျှောက်သွားနေသည်...

bec""အတည်ကြီးလား...

Freenရုတ်တရက် သူမကိုကုတင်ပေါ်သို့ပစ်တင်လိုက်ကာ..သူမ၀တ်ထားသည့် ရှပ်အား ကြယ်သိးတွေချွတ်ယူနေသည်...

Freen""ဟုတ်တယ် bec..အမတို့ဒီည fuckရအောင်..😏

ဗုဒ္ဓေါ တည့်ကြိးပြောချလိုက်ပါလား...

လေအလျင်ကဲ့သို့အမသည် အင်္ကျီကိုချွတ်ပြီးနောက် ကုတင်ဘေးသို့ပစ်ထုတ်လိုက်သည်..

အောက်ခံbra အမဲနှင့် အမသည် အလွန်ကြည့်ကောင်းလွန်းသည်...

မျက်စိမလွဲနိုင်အောင်ကြည့်နေတုန်း..

သူမရဲ့ ကျောင်းယူနီဖောင်းကို အမက ကြယ်သီးဖြုတ်နေပြီ...

freen""တို့ကိုအဲ့လောက်ကြည့်နေရင် babyကိုလဲကြည့်မှာပေါ့...

သောက်ကျိုးနည်း လေသံ....

နူးညံ့ပြီးဆွဲဆောင်မှုအပြည့်နဲ့ဒီလေသံက..အမဆီကကြားနေရတာ...သူမပါးကိုမထိတထိနမ်းကာ..သူမကျောင်းဝတ်စုံကိုရန်ရှာနေတဲ့အမသည်..
သူမစတွေ့ခဲ့တဲ့ ကျူးလစ်လေးလိုလှပြီးနူးညံ့တဲ့အမပဲ...

သူမ နှုတ်ခမ်းကို မထိတထိ နှင့် နမ်းပြီးနောက်.. မျက်ဝန်းတည့်တည့်ကြည့်နေတဲ့အမရဲ့ အကြည့်တွေက စကြာဝဠာတွင်းနက်ကဲ့သို့ပင်...

ရုတ်တရက် သူမကိုဆွဲလှဲကာ အပေါ်မှ အုပ်မိုးပြီးဟအနမ်းကြမ်းတွေ ပေးလာတော့..ဘယ်လိုတုံပြန်လို့ တုံပြန်ရမလဲမသိပေ...

Bec""အမ...အ...

သွေးစအနည်းငယ်ထွက်နေသည့် နှုတ်ခမ်းမှ ထွက်လာသည့်ညီးသံသည်..သွေးစုတ်ဖုတ်ကောင်မလေးတစ်ယောက် လည်ပင်းမှ စုပ်ယူနေခြင်းခံရသောကြောင့် ထွက်နေသည့်အသံဖြစ်လာသည်...

khun tulipWhere stories live. Discover now