⚠️⚠️ گەر کۆمێنت لە نێوان
ڕستەکان نەکرێت پاڕت نییە ⚠️⚠️کووک: خ..خوایەەەەە
(بە گریانەوە وتی و ڕایئەکرد بەرەو ماڵەکەی جیمین )𖣘
𖣘
𖣘
𖣘
𖣘
𖣘
𖣘
𖣘
𖣘
𖣘
𖣘No one POV :
کوڕە گەنجەکە بەسەر شەقامکاندا ڕای ئەکرد و زۆر زۆر خراپ ئەگریا..
یەکەم جاریەتی شتی وای بەسەر بێت بۆیە زۆر پێی شێوا بوو، پرسیاری لە خۆی دەکرد ماڵەکەی جیمین کەی ھێندە دوور بووە؟
دوای ھەزارەھا ساڵ وەک خۆی دەیڵێت گەشتە ماڵەکەی جیمین و زۆر بە توندی لە دەرگای دەدا ماوەیەکی پێچوو تاکوو دەرگاکە کرایەوە چونکە کوڕە بچوکەکەی نێو ماڵەکە خەوتبوو....end no one pov..
جۆنگکووک: ج..ج...
( لەبەر ھەناسە تەنگی و ھەنسک و گریان نەیدەتوانی ھیچ قسەیەک بکات )جیمین: جۆنگکووک؟؟
(بە شۆکەوە وتی و خێرا جۆنگکووکی بردە ژورەوە )جیمین: ئ..ئەم حاڵە چییە؟ چیت بەسەر ھاتووە جۆنگکووک؟؟
(ئەویش خۆی پێنەگیرا و دەستی کرد بە گریان بەبێ ئەوەی بزانێت مەسەلەکە چییە )~ ڕۆحی ھاوڕێیەتی ڕاستەقینە بەو شێوەیە دیاری دەکرێ و ھەستی پێ دەکرێ ، ڕەنگە ھەموومان ھاوڕێیەکمان ھەبێت ، ڕەنگە ھەنێکیش نەیبێت.. باشترین ھاوڕێ کاتێک پێی دەوترێ باشترین کە بەبێ ئەوەی ھیچ بڵێی یەکسەر لێت تێبگا و باوەشی بۆت کراوە بێ.. کاتێک کە بەیەک سەیر کردن لێت تێ بگات.. کاتێک گرینگی بە ھەستەکانت بدات.. کاتێک بە غیرە کردنەکەت بێزار نەبێت.. کاتێک بە ڕاستی خۆشی بوێی.. باشترین ساڵ و مانگ و ڕۆژ و خولەکەکان ئەو کاتەیە کە لەگەڵ باشترین ھاوڕێکەتی.. ھاوڕێ ھاوڕۆحەکەت..
ھاوڕێی باش تەنھا وشەیەک نییە مانای ژیان و ژیانەوەیە.. ~جۆنگکووک: جیمی..ن
(دوبارە قیژاندی و توند خۆی خستە باوەشی جیمینەوە )جیمین: ت..تەواو تەواو.. ئارام بەوە.. م..مەگری جۆنگکووکشی..
( گریانەکەی زیاتر بوو و فرمێسکەکانی جۆنگکووکی سڕی )دوایی چەند کاتژمێرێک ..
کاتژمێر 12:35 شەو..
جیمین: گیانەکەم؟ .. تەواو باشتر بوویت؟؟
( قژی جۆنگکووکی لەسەر ڕوخسارە بێ وێنەکەی لادا و سێری چاوە ڕەشەکانی کرد کە سوور سوور بوون بەھۆی زۆری گریان و کەم خەوی'ھ..)جۆنگکووک: ب..بەڵێ جی..مین
( بە ھەنسکەوە وتی )جیمین: باشەھ.. ئێستا ھەستە بە جوانی بۆمی باس بکە چی بووە..
(وتی و جۆنگکووکی ھەستاند و پرسیاری لێی کرد )
YOU ARE READING
" دڵخۆشیم لەگەڵ تۆ " TK ✅
Actiontaekook one shot " کۆتایی ھاتووە ✅ " کوڕێک کە ھەموو ژیانی وێران بووە بەھۆی کابووس و شتی ترسناکەوە ، کەسێک دێتە ژیانی و کابووسەکانیشی ئەکات بە بەھەشت. خۆشەویستی ڕاستەقینەی دوانەکە .. گەیە گەر حەزت پێی نییە چۆن ھاتووی ئاوا بڕۆرەوە👍🏼 written by :...