vote!!
جیمین: باشە گیانەکەم.. سێرکە جۆنگکووک
( ھاتە نزیکی )
بە ڕاست و درووسی وەڵامی بدەوە لە ھیچ مەترسە ( بە چرپەوە پێی وت بەڵام نامجوون گوێی لێ بوو )جۆنگکووک: خەمت نەبێ..
( وتی و جم ڕۆشت )نام: زۆر باشە.. ئەو خۆشەویستتە؟
جۆنگکووک : نەخێر تەنھا ھاوڕێمە..
نام: باشە.. چەند پرسیارێکی تر ئەکەم و ئیتر کۆتایی پێ دەھێنین بۆ ئەمڕۆ..
جک: باشە..
نامجوون: ھیچ دەرمانێک دەخۆیت؟
جۆنگکووک: بەڵێ دەرمانی ئیشتیھا و خەو..
( تب: دەرمانی ئیشتیھا بۆ ئەوەیە ئارەزووت بچێتە سەر خواردن )نامجوون: باشە ، خۆشەویستت ھەیە؟
جۆنگکووک:نەخێر ، کەسێکم خۆش ئەویست بەڵام لەبەر ئەو نەفرەتیەی نێو کابووسەکانم وازم لێی ھێنا ..
نامجوون: کەی تووشی ئەم حاڵەتە بوویت؟
جۆنگکووک: نزیکی.... نۆ ساڵە ..
نامجوون: زۆر باشە.. بانگی ھاوڕێکەت بکەوە با بێ..
جۆنگکووک: باشە
( ھەستا و ڕۆشتە دەرەوە )نامجوون: شیرینەکەم.. گەر بە قوربانی مردنیش بێت تۆ چاک ببیتەوە ئەوا ئامادەم ھەموو جیھان بکەمە قوربانی بۆت..
( لەبەر خۆیەوە وتی )" جۆنگکووک و جیمین گەڕانەوە "
جیمین : دکتۆر ئێستا ئێمە چی بکەین؟
د.نامجوون: جارێ چونکە سەرەتایە ھیچ دەرمانێکی بۆ نانووسم جگە لەم خواردنەوەیە کە ئارام کەرەوە و خەو و ڤیتامینەکانی تێدایە..
بڕۆن لە دەرمانخانەکەی خوارەوە بیکڕن..جیمین: زۆر باشە زۆر سپاس
د.نام: ھیچم نەکردووە..
(بە زەردەخەنەوە)جۆنگکووک: ئەی کەی بێینەوە؟
د.نامجوون: ھەموو کۆتایی سێ مانگ جارێک وەرن..
کووک: باشە سپاس..
جیمین: خواو لەگەل
( وتی و ڕۆشتنە دەرەوە )..
..
..
..
جۆنگکووک: جیمینشی کاتژمێر چەندە؟
جیمین: 11:48am ..
جۆنگکووک: بڕۆینە ڕێستۆرانت؟
جیمین: بەڵێ بێگومان دەی دەیی با بڕۆین
(بە دڵخۆشی وتی و دەستی جیۆنی گرت و ڕایان کرد )جۆنگکووک: کیوتیەکەت لە تای'م ئەچێ..
( لەبەر خۆیەوە وتی بە زەردەخەنەیەکی جوانەوە )دوای ماوەیەک...
جم و جک لەسەر مێزی نانخواردن دانیشتوون و خواردن ئەخۆن..
وە قسە خۆش و کیوتیەکانی جیمین بەتەواوەتی جەوەکەی گۆڕیوە...
وە ھۆتی و دەنگ پێکەنینی جیۆنیش... بەتەواوەتی ناتواندرێ وەسفی بکرێ ھێندە نایاب و خەیاڵییە..؟؟:گارسۆن.. بەیارمەتیت...
( دەنگێکی ناسراو لە پشتەوەی جیۆنەوە بانگی گارسۆنەکەی کرد )گارسۆن: فەرموو بەڕێ... ئۆۆۆھ کیم تای ھیۆگ!!
( سەرەتا نەیناسییەوە بەڵام کاتێک چاوەکانی بینی ھاواری کرد )جیمین: کیم تای ھیۆنگ؟!!
( بێگومان ئەویش وەک ھەموو ئەوانەی تر گوێی لێ بوو )جۆنگکووک:ت..تایھیۆنگ..
( چاوەکانی پڕ فرمێسک بوو و سێری دواوەی کرد )تای: خوایە.. بەڕێزم من نەمدەویست ئاشکرا ببم!!
(کەمێک بە توڕەیی وتی )گارسۆن: کیم تای ھیۆنگ!! تکایە تکایە واژووم بۆ بکە من ھەوادارێکی گەورەی تۆم تکایە
(بەبێ گرینگیدان بە قسەکەی تای وتی و دڵی پڕ بوو)تای: ئۆھ.. باشە
( وتی و لە کۆتاییدا زەردەخەنەیەکی بۆکرد و واژووەکەشی بۆکرد )" ھەر لە دوای ئەوەش چەندەھا کەس ھەستان و لە تای نزیک ئەبوونەوە تاوەکوو تای واژوویان بۆبکات "
دوای پێنج خولەک ..
تای: ئای نەمدەزانی ھێندە بەناوبانگم
( بە پێکەنینەوە وتی و ھاتەوە لەسەر مێزەکە دانیشت چونکە تەواوی کاتەکە ڕۆشتبۆیە شوێنێکی تر تاوەکو ھەم بۆ وێنە شوێنەکە جوان بێت ھەم ئەو خەڵکەی تری ئەوێ بێزار نەکات )جاکسۆن: ھێی ھاوڕێ ئیرەییت پێ دەبەم
( بە بێزاری وتی و پاشان ھەرچواریان پێکەنین )جیسوو: گوێت لێیە تای , ئیرەییت پێ دەبا
( بە پێکەنینەوە )نایۆن: جا کێ ئیرەیی پێ نابا کوڕەکە ھەم دەوڵەمەندە ھەم جوانە ھەم بەناوبانگە
( ئەویش بە پێکەنینەوە وتی و وای لە تای کرد شەرم بکا )تای: ھاھ ئەی دە ھاوڕێیان تەواو
( ڕوخساری بە دەستەکانی شاردەوە )" ئەو زەردەخەنەیەکی جوانی کرد "
وتی : کیوتەکەم
لە کاتێکدا بە چاوی پڕ لە فرمێسکەوە سێری ھاوڕێکەی دەکات...کە ئێستا دڵخۆشە..
cut✨.
20 vote + 50 comment = pt.7یەکەم پاڕتی چیرۆکە ترسناکەکەم نوسیوە✨.
2023-7-2
9:11PM702 words
bye
YOU ARE READING
" دڵخۆشیم لەگەڵ تۆ " TK ✅
Actiontaekook one shot " کۆتایی ھاتووە ✅ " کوڕێک کە ھەموو ژیانی وێران بووە بەھۆی کابووس و شتی ترسناکەوە ، کەسێک دێتە ژیانی و کابووسەکانیشی ئەکات بە بەھەشت. خۆشەویستی ڕاستەقینەی دوانەکە .. گەیە گەر حەزت پێی نییە چۆن ھاتووی ئاوا بڕۆرەوە👍🏼 written by :...