sᴇʟᴀᴍ ʙᴜ ʙᴇɴɪᴍ ɪʟᴋ ᴋɪᴛᴀʙɪᴍ ᴀsɪʀɪ ʜᴇʏᴇᴄᴀɴʟɪʏɪᴍ ᴠᴇ ʙᴇɴ ᴠᴏᴛᴇ ᴠᴇʏᴀ ʏᴏʀᴜᴍ ɪsᴛᴇᴍɪʏᴏʀᴜᴍ şɪᴍᴅɪᴅᴇɴ ᴛᴇşᴇᴋᴋᴜʀ ᴇᴅᴇʀɪᴍ ♡︎
"ahh olamaz geç kaldım rujumu sürüp hemen çıkmam lazım"
"neyse, bi bahane uydururum."öncelikle, kendimden bahsedeceğim.
°ben maria, ünlü bir modelim, 23 yaşındayım ve pariste tek yaşıyorum, bella, kendall, gigi, adriana, irina gibi modellerle birçok konuşmamız oldu ve şuan onlarla arkadaşım fakat şu sıralar hepimizin çekimleri olduğu için pek fazla konuşamıyoruz.bugün ünlü futbolcu neymar junior ile bir çekimim var ve onun çok büyük bir hayranıyım. Onunla arkadaş olmak isterim. Umarım çekimim güzel geçer.
ayy Jessica tamam geliyorumm aramaaa.
hemen arabamın anahtarını aldım ve evimin kapısını kapatıp dışarı çıktım.
sonunda çekim yerine varmıştım girer girmez bide ne göreyim, bal dudaklı, yemyeşil gözlü, pembe saçlı, mavi kıyafetli, mavi ayakkabılı neymar karşımda duruyor ve kameraya poz veriyordu.
bayılmıştımm, tabi o sıralar sevgilisi brunadan ayrılmıştı bu benim için fırsat mıydı yoksa?
ooo Maria müthiş olmuşsun
ay ödümü kopardınn Jessica. (sıçrayarak)
özür dilerim amacım seni korkutmak değildi
tamam tamam sorun değilll. eee benim sıram ne zaman gelicek?
şuan sıra neymar'da sonra sana gelicek merak etme.
tamamdırrr.
"Mariaaa sıra sendee gelebilirsin"
°bir yarım saat sonra benimde çekimim bitmişti şimdi iseee neymarla birlikte çekimimiz varrr aşırı heyecanlıyımm, umarım onun yanında kalp atışımın sesi dışarıya çıkmazz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir İmza •ⁿᵉʸᵐᵃʳ ʲʳ•
Teen Fictionünlü model maria, bir imza ile aşkını bulacağını bilmiyordu :)) •imzanın altındaki "beni ara" yazısı da neydi? not: yazarken sorun yoktu ama okurken aşırı cringe gibi geliyo