1.2

225 11 21
                                    

8 bölüm kaldı bitmesinee🥲🥺
bu bölüm biraz şey rahatsız olacaklar okumasın

aslında o fotoğraf benim neymar ile sevgili olmadan çekilen bir fotoğrafmış ve bazı bizim ilişkimizi sevmeyen kişiler bunu jessica diyerek yaymış ve aramızın bozulmasını istemiş.

Allah benim belamı versin keşke neymarla baştan konuşsaydım
çocuğun geldiği hâle bak.

hemen ona tıraş olması için banyomda ona ait olan tıraş makinesini verdim ve banyoya girdi, banyo yapıp tıraş oldu o yüzden üzerindeki kötü koku gitmişti ve sakalsız neymar geri gelmişti gözlerinin altındaki şişlik ise biraz inmişti.

ben akşam yemeği yaparken neymar banyodaydı, ses gelmeyince endişelendim ve seslendim,

neymarrr, neeeyyy

efendimmm

tamam yok birşeyyyy diyerek yemek yapmaya devam ettim.

banyodan çıkmıştı bende yemekleri yapmıştım.
direkt ona bakmaya gittim ve karşımda sağ koluna kafa havlusunu atmış altına başka bir havlusunu bağlamış, baklavaları açıkta olan neymar bana bakıyordu.
bilmeden dudağımın yanını ısırdım ve onu baştan aşağı süzdüm.
o da bana dudağının yanıyla gülerek baktı, ben bi an daldığım yerden ayrılarak aa çıktın mıı dedim o da kafasını sallayarak baklavalarımı süzdüğüne göre çıkmışım demek ki :) dedi ve üstünü giyinmeye gitti.

Ay bayılacağım şimdiiiiiiiuiuii
sofrayı kurduk ve Neymar'ı bekledim ve geldi karşılıklı bir yemekten sonra film izlemeye karar verdik ama filmin ortasında sohbet etmeye başladık;

ee bensiz günler nasıldı maria?

çok kötüydü inan ki

benimde öyle

anlaşılıyordu zaten sakallar uzamış, üstün alkol kokuyordu.

sayende :)

bak neymar ben çok üzgünüm yemin ederi-

sözümü dudağımı öperek bölmüştü ve beni kucağına almıştı.
kucakta bir kaç dakika öpüştükten sonra beni kaldırıp odaya götürdü, odaya giderken ben hala onun kucağında zevkten kıvranıyordum, odaya geldik ve odanın yarım açık olan kapısını ayağı ile itti ve beni yavaşça yatağa yatırdı, hâlâ öpüşüyorduk ve daha sonra boynumu öpmeye başladı ve daha aşağılara indi, sıra göğüslerime gelince üstümü çıkarmaya başladı ve ona yardım etmek amacıyla kollarımı yukara kaldırdım daha sonra göğüslerimde kaldığı için sütyenin açık kalan kısmını öperek devam etti bir eliyle bacağımı bir eliyle karnımı okşuyordu, karnımı öptükten sonra sıra kilodumun olduğu yere gelince onu da çıkardı ve şuan onun karşısında sadece sütyenleydim yanaklarımın kızardığını hissetmiştim, ve daha sonra dudağının yanıyla gülerek sırıttı, sütyenime bakarak izin istiyen gözlerle bakarak sütyeni çıkarmamı istediği beliydi, çıkardım ve şuan onun karşısında çıplaktım, eliyle gömleğini gösterdi ve düğmelerini teker teker açtım, sonra bana emir verir şekilde "pantalonuda çıkar" dedi bende onu dinleyip fermuarını indirdim elimin değmemesi için çaba sarf ettim o da gülüyordu, bundan zevk alıyordu ve pantalonu da çıkardıktan sonra o benim karşımda sadece boxer ile kalmıştı biraz daha öpüştükten sonra boxerini indirdi ve onu görünce yutkundum.

bir yandan öpüşürken bir yandan parmaklarıyla önümü okşuyordu ve ben inlememi artık durduramıyordum o ise ben inledikçe zevk alıp okşamayı hızlandırıyordu, okşadıktan sonra onu ıslanmış önüme sokmak için eliyle sabitledi ve bana
" hazır mısın?" diye sordu bende
"hazırım" dedim ve nefes aldım
daha sonra içime girdikten sonra artık birleşmiştik ve ilk birlikteliğimizi yapmıştık daha sonra git gel yapınca ben sesli bir şekilde inliyordum, ben inledikçe o bundan zevk alıp daha çok hızlanıyordu ve o da küçük küçük inliyordu bir yandan öpüşüp bir yandan git gel yapıyordu.

arada kalçama "şaplak,, atıyordu
ve ben bundan zevk alıyordum ben onun altında zevkten kıvranırken o ise daha da hızlanıyordu ben inledikçe o da inliyordu ve daha sonra ikimizde rahatladık ve neymar yanıma yatıp çok teşekkür ederim bebeğim deyip alnımı öpüp uyuya kaldı bende onunla birlikte uyuya kaldım.

gözümü açtığımda sabah olmuştu ve yanıma baktığımda neymar beni seyrediyordu bana gülümseyerek "günaydın ;)" dedi ve bende ona "günaydın" dedim "dün gece çok güzeldi dimi ;)" dedi bende utanarak "evet" dedim ve kalkıp üstünü giydi bende üstüme baktım ve çıplak olduğum için yorganı bir hışınla üstüme çektim neymar ise bunu fark edip bana döndü ve gülümseyerek "dün gece göreceğimi gördüm bebeğim örtmene gerek yok ;)" dedi bende "peki" dedim (ay bu kız niye her lafını dinliyoo)
daha sonra neymarla birlikte giyinirken neymar bana yaklaşarak " vücudun, vücudun herkesten çok farklı ve güzel, sende çok güzelsin, seni çok seviyorum aşkım, diğer herkesten çok farklısın iyiki karşıma çıktın iyiki karşılaştık" diyerek yanağıma öpücük kondurdu..

Sadece Bir İmza •ⁿᵉʸᵐᵃʳ ʲʳ•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin