1.3

170 8 10
                                    

1 yıl sonra

midem çok bulanıyordu ve çok fazla başım dönüyordu neymar ile birçok birlikteliğimizden sonra aklıma hamile olup olmadığım geldi ve gidip gebelik testi aldım.

tuvalete girdim ve gebelik testini yaptım, yaptıktan sonra testin üzerinde çift çizgi gördüğüm an şoka uğradım ve ağlamaya başladım.

bizim, yani neymarla benim bir çocuğumuz olacaktı.

bu haberi neymara nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum çünkü bu bir ilkti.

düşündükten sonra akşam yemeğinde ona söylemeyi tercih ettim.

Neymar'ın bugün antrenmanı vardı ve akşama kadar evde onu bekledim.

artık jessica diye biri hayatımda olmadığı için onun haberi yoktu, veya  bütün manken arkadaşlarımın haberi yoktu.

Neymar'ın sonunda antrenmanı bitmişti ve kapıyı çalmıştı, koşa koşa kapıyı açtım.

yemeği o gelmeden önce yaptığım için şaşırmıştı ve bana bakıyordu cevap vermemi ister gibi, çünkü yemeği neymar ile güle güle aynı anda yapardık.

ben ise;

sana söylemem gereken bir şey var dedim.

o ise;

neymiş bakalım bana diyeceğin şey

diyerek ellerini kendi beline koydu.

sanırım, sanırım ben-

eee sennn??

ben hamileyimmmm!!

NEEE  diye şaşırdıktan sonra beni kucağına alıp beni döndürdü.

yapma şimdi çocuk düşecekkkk!!

tamam tamam diyerek beni kucağından indirdi ve bunu herkese duyurmam lazımmm diyerek instagrama bir hikaye attı.

tamam tamam diyerek beni kucağından indirdi ve bunu herkese duyurmam lazımmm diyerek instagrama bir hikaye attı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Not: bruna'yı maria olarak görün

ve resmin üstüne 👶🏻 bu emojiyi koymuştu herkes internette bizi konuşuyordu.

neymar teker teker arkadaşlarından gelen mesajları veya aramaları cevaplıyordu, tabiki bende.

cevaplaya cevaplaya tam tamına gece olmuştu ve uyumam lazımdı ama ben biraz yemek yemeye koyulmuştum neymar bana bakarak gülüyordu, ben ise neden gülüyor diye ona baktım ve o da "birşey demiyorum ye hadi sen değil bizim bebeğimiz yiyor" dedi .

not: hamileliğimin 2. ayı felan.

daha sonra uykum gelmişti ve neymar ile birlikte yatağa geçtik ve uyumaya çalıştık ama neymar mutluluktan her dakika kıkırdıyordu ben ise onun omzuna kafamı koymuş tavanı izliyordum, birden neymar elini karnıma koyarak, "hadi uyu, bebeğimiz için"

"tamam, ama sende"

"tamam, bende" dedi gülerek ve daha sonra uykuya daldık.

Sadece Bir İmza •ⁿᵉʸᵐᵃʳ ʲʳ•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin