4.bölüm:<<konserdeki lüzussuz>>

19 1 1
                                    

TEKRARDAN ÖZÜR DİLERİM YİNE GEÇ KALDIM LÜTFEN OKUYANLAR YORUMLARIYLA BANA YARDIM ETSİNNNNNNNNNNNN...................


"ha bu arada şu lüzumsuz şahsıda bir daha olay çıkartmasın söyle."


**********************************************************************


Arabadayız "beni eve bırak ÇABUKKKKKKKKKKKKKK" neden bağırdım anlamadım ama eve gitmek istiyordum tek isteğim buydu ama yinede bağırmamam lazımdı aniden çıktı bende anlamadım.



Eve vardık hemen indim annemler olmadığı için çok şanslıyım. Arkamdan alp'ın geldiğini kapının camından anladım. Eve girince alp arkamdan gelmesin diye hemen kapıyı kapattım 'özür dilerim alp'.



Odama geçtim üstümü çıkardım banyoya girdim yüzüme baktım ne olduğunu kendim de anlamadım zaten, ama bir şeylerin olduğu kesindi. Hemen soğuk suyun altına girip biraz bekledim duş alıp çıktım. Saçımı kurulayıp düzleştirdim, dolaptan açık mavi mini sırtı açık elbisemi giydim, siyah ayakkabılarla da tamamladım saat 07.00 de mekânda buluşacaktık.



Telefon çaldı arayan alp "evdeysen seni almaya geleyim mi?" ne yani bu bana kendin gelemezsin mi diyor yok artık bu aralar amma da alıngan oldum ha. "tamam, gel al ama lütfen Sinanlara söyle elif ve pınar'ı da alsın biz senle konsere geçelim" Alp tamam dedi ve telefonu kapattı.



Hemen biraz makyajda yaptım sonra sonses çalan müziği kapatıp salonda TV'yi açıp kanalları çevirdim en son bir müzik kanalı buldum sesi son sese verip mutfağa geçtim.



Biraz babamın jack daniels'larından birini çıkarıp kadehe biraz koyup odaya geçtim "ayna: adı konmuş ayrılık" çalıyor (bu arada öneririm çok güzeldir eski ama güzeldir) bende şarkıyı önce mırıldandım hemen arkasından bağıra bağıra söylemeye başladım bu arada böyle yapmasını çok severim.



Kapı çaldı ilkini duymadım ikinci çalışında açtım. Alp acayip derecede yakışıklı olmuştu "vay vay bu yakışıklı da kim(bu arada da acayip gülüyorum galiba jack daniels beni biraz çarptı) hazırım biraz bekle müziği kapatıp geleyim"




Hemen içeri koşup televizyonu kapattım deri montu kapıp arabaya atladım. "eee hadi biraz hızlı olsana geç kalacağız". Alp hemen arabaya binip "sen ne içtin. Ne oluyor alfa ne bu halin ne böyle." cevap vermek istemiyorum çünkü bende bilmiyorum ki zaten bu kadar ilgide saçma. "boşver yaa" deyip geçiştirdim üstelemedi de zaten hızla yol almaya başladık.



Konser Gaziemir Festival Alanında on dakikada vardık kapıda bizimkiler bizi bekliyor hemen arabadan iniyoruz biletleri verip içeri giriyoruz konser başlamasına daha on dakika var hemen çantamdan jack daniels'ımı çıkarıp bir yudum alıp çantama geri koyuyorum.




"ben lavaboya gidip geliyorum" melek hemen arkamdan geliyor içeri girip kendime aynada uzun uzun bakıyorum "bana ne oldu yaa? Ben nasıl bu hale geldim hiç yoktan ben boktan oldum Melek ne oluyor bana" Melek anlamsızca bana bakıyor bilmem dercesine ağzını büküyor. Melek'e gitmesini söylüyorum üstelemeden gidiyor. Lavaboda yalnız kalıyorum.




Makyajımı abartıyorum o anda önce takma kirpikleri takıyorum, simsiyah kedigözü eyeliner çekiyorum, göz kalemini de olabildiğince abartıp sürüyorum, allıkları hafif sürüyorum, kıpkırmızı rujumu da sürüyorum tamamdır.




Çantamı toplayıp çetenin yanına gidiyorum beni ilk Melek görüyor tam o arada sahne açılıyor herkes çığırıyor tabi bende ilk şarkısı 'bitti rüya' oluyor. Grupla beraber bizde söylüyoruz bu arada acayip eğleniyorum.




Konser biraz ara veriyor bizde dışarı çıkıyoruz tam o sırada ender'in mekanında kapıda karşılaştığımız çocukla çarpışıyoruz "özür dilerim! Sizi fark etmedim" kafamı kaldırınca o olduğunu anlıyorum "yinemi sen yaa" diyor bana Allah'a şükretsin iyi günümdeyim " olum özür diledik yaa daha ne istiyorsun Allah'tan belanı mı?"


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZOR SEVDAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin