Bevezető

67 4 6
                                    

Stockton Rush vagyok.
A minap regisztráltam a youtubera, és úgy döntöttem, fel is töltöm a legelső videómat.

Ugyebár évek óta szervezünk kurva drága kirándulásokat a híres Titanic roncsaihoz a tenger mélyére, ez azonban most más lesz. Megbíztak, hogy ápdételjem a tengeralattjárót (amivel a gazdag turistákat szállítjuk), hogy könnyebben és gyorsabban lehessen irányítani azt.
A videómban az újabb fejlesztéseimet mutattam be.

- Vásároltam egy Logitech kontrollert mer há akcióba vót a Teszkóba. Bluetoothos. Azt mondták a bótba alkalomadtán jó vezetésre. Én magam próbáltam a Ráket Lúdzsal (please someone get this reference😭). Pontosan megfelel a főni elvárásainak úgy vélem - azzal egy merész kézmozdulattal arrébb hajítottam, hogy másról kezdjek el beszélni.

- Tehát ha valaki akarna jönni jöjjön. Le kéne tesztelni. Ha most azonnal telefonál, akár 250k értékben is megtekintheti a roncsot! Elég jó ajánlat, nem? Azt viszont fontos megemlítenem, hogy ez a szűk pénzösszeg csak az odaút árát foglalja magába.

Fasza kis videó lett. Azonnal fel is kúrtam a youtubera.

Hirtelen olyan történt, ami még soha. Megszólalt a józan eszem:

- Barom állat, nem elég, hogy egy kibaszott játék konzollal akarsz irányítani egy kurva tengeralattjárót, de még a földhöz is baszkodod, hogy biztosan elromoljon. Jól van ez így?

Valami azt súgta nekem, nem beszél hülyeséget.

Megcsörrent azonban a telefonom, s ez elvonta a figyelmem.

- Mivan - vettem fel.

- Tavesz baktalo tesverem! Én és a puja mennénk, biztonságosnak hangzik! Kurva sok pénzünk van!

Felcsillant a szemem.

- Nagyszerű!

^FOLYTATJUK^

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 27, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Titanic IIWhere stories live. Discover now