7

191 24 19
                                    

Göğsümde oluşan bir ağırlıkla zar zor uyandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göğsümde oluşan bir ağırlıkla zar zor uyandım. Gözlerimi ovalayıp üstümde bana baskı yapan şeye baktım. Bu Mahito'ydu.

Yüzü göğsüme gömülü bir şekilde uyuyordu. Mavi saçları dağılmıştı. Çok hoş bir görüntüydü.

Elimi yanağındaki dikişlerde gezdirdim. Yanağı çok yumuşaktı. Daha sonra gözlerim beyaz sırtındaki dikişlerine kaydı. Onu mükemmel gösteriyordu.

Yataktan çıkmak imkansızdı. Mahito bana yapışmış, hiç uyanmayacakmış gibi duruyordu. Gerekte yoktu zaten, onu uyurken seyretmek bana çok iyi geliyordu.

Mahito kafasını yavaşça kaldırdı. Bana bakıp gülümseyerek "günaydın" dedi.

Elimi mavi saçlarına daldırıp "günaydın" dedim. Hep bu anı beklemiştim.

Mahito yastığın kenarında duran telefonuna uzanıp aldı ve kamerayı açıp fotoğrafımı çekmeye başladı.

Elimle engelleyip "Çirkin çıkıyorum Mahito." dedim

"Yoo gayet güzel" dedi gülerek, ardındam "uslu dur seni öperken çekeceğim dedi ve dudağıma sert bir öpücük bırakarak fotoğrafını çekti.

Bu samimi davranışları hoşuma gitmişti, yavaş yavaş bana ısınıyor gibiydi. Umarım hep böyle olurduk.

"y/n" diye seslendi birden Mahito.

"Efendim?"dedim çekik gözlerine bakarak.

"Aslında seninle bu evde kalmayacaktım, yani diyorum ki benim diğer evime tatil yapmaya gidelim olur mu?" dedi

Bu teklife gerçekten çok sevinmiştim. Onunla baş başa farklı bir yerde tatil yapmak harika olurdu.

"Tabii ki de olurr!"



➽─────────────────────❥

Bu bölüm yine kısa oldu 😐
Sıklıkla bölüm atmaya çalışıcam,, şimdilik görüşürüzzz!💓🌚

𝙈𝙮 𝙗𝙤𝙮 𝙞𝙨 𝙈𝙖𝙝𝙞𝙩𝙤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin