Eşimle ayrıldıktan sonra 7 yaşında ki kızımla yeni bir eve taşınmıştık. Üstelik bu evde birden fazla oda bulunmaktaydı. Önce ki evimiz de durumumuz iyi olmadığı için sadece tek bir oda vardı ve kızım 7 yaşına gelene kadar üçümüz aynı yatakta uyumak zorunda kalıyorduk.
Evdeki ilk gün gayet güzel geçmiş olmasına rağmen ikinci günün gecesi saat 02.09 da kızımın çığlık sesini duyarak uyandım.
Hemen odasına koştuğumda ağlıyordu ve bana yatağında kırmızı elbiseli, gülümseyen,bembeyaz bir kız olduğunu söylemişti. Ama yatağında hiç birşey yoktu.
Benden ayrı kaldığı için korktuğunu ve yanımda uyumak için böyle bir bahane uydurduğunu düşünerek önemsemedim.Ona yatağında bir kız olmadığını söylediğimde bana orda demişti parmağıyla işaret ederek. Hâlâ ağlıyordu.
Onu sakinleştirip, yanımda uyuması için odama götürdüm.Diğer 4 gün boyunca aynı şeyi tekrar etmeye başladı. Ama 5. günde bırakmıştı bunu yapmayı, sanırım artık alışmıştı yanlız yatmaya.
Ertesi gün mutfağa girdiğimde yemek masasının üzerinde kolumun yarısı kadar büyüklükte bir oyuncak bebek gördüm.
Şaşırmıştım çünkü kızımın tüm oyuncaklarını iyi bilirdim ve bildiğim kadarıyla kızımın böyle bir oyuncağı yoktu.Açıkçası buna oyuncak da diyemem çünkü gerçek bir kız çocuğuna benziyordu.
Görmezden gelip tezgaha yöneldim ve birşeyler hazırlamaya başladım.
Bir süre sonra birisi beni izliyormuş gibi hissetmeye başlamıştım. Arkama baktığımda oyuncak bebeğin daha büyük gülümsediğini ve beni izlediğini hissettim.
Sanırım yorgunluktan hayal görüyordum.Aynı günün gecesi saat yine 02.09 da kızımın çığlıklarıyla uyandım tekrar.
Bu garipdi çünkü saat bunu kızımın bu çığlıklarını ilk duyduğum zamankiyle aynıydı. 02.09...Odasına gittiğimde kızım bana yatağın altından sesler geldiğini söylemişti. Yatağın altına baktığımdaysa kızımdan bir tane daha vardı elleri ve ağzı bantlanmıştı. Bana yalvarır gibi bakıyordu. Arkamda kahkaha sesleri duyunca irkilerek sesin geldiği yere döndüm. Bugün masada gördüğüm oyuncak bebek şimdi korkunç bir sırıtışla, elinde kan lekeleri olan bir bıçakla bana bakıyordu.
Birden gözlerim karardı. Boynumda soğuk metalimsi birşey hissettim. Kahkaha sesleri azaldı. Son gördüğüm şey ise o oyuncak bebeğe benzeyen kızdı.
Kızıma inanmalıydım....Çocuklarınıza daima inanın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[KORKU HİKAYELERİ]
HorrorGerilmeye ve korkmaya hazırmısınız? Peki ya yanlız olmadığınızı öğrenmeye?