Gizemin ağızından: Bence ben çirkin biriyim.Bu sabah kalktım saçlarımı taradım ama pek bir yarar etmedi. Okul kıyafetlerimi giydim ve yatağımın üstüne oturup annemin çağırmasını bekledim. Birazdan annem "Gizeem kahvaltın hazır" diye aşağıdan bağırdı. Bende koşarak aşağıya inip kahvaltımı ettim kahvaltımı ettikten sonra babamın yanına gidip beni okula bırakır mısın dedim. Babamda " giyinip geliyorum aşağıda bekle " dedi. Bende aşağıda beklemeye başladım babam geldi ve beni okula bıraktı. Herzamanki gibi gidip sırama oturdum. Birazdan öğretmen bir kızla sınıfa geldi. Öğretmen "sadece Gizemin yanı boş onun yanına geç" dedi artık tek oturmuyordum. Kız iyi birine benziyordu benle konuşmaya çalışıyordu ama çoook güzel bir kızdı.Öğretmenden izin alıp tuvalete gittim.Aynaya baktığımda neden bu kadar çirkinim diye düşünmeye başladım.Sanki o kızı kıskandım gibime gelmişti.Sınıf kapısını açtım aniden herkes bana bakmıştı.Yerime geçtim hoca ders anlatmayı bırakmıştı.Tüm sınıf serbestti. Ben yanımda oturan kızla konuşmaya tam çalışırken " Ben Ezgi " dedi. Bende Gizem diye karşılık verdim. Ezgi'nin çok tatlı bir sesi vardı. Kafamı çevirip sıraya koydum, kendi kendime konuşmaya başladım (Kıskandım galiba! Yok yok kıskanmış olamam,yoksa kıskandım mı? Galiba evet, evet evet çook kıskandım hemde). Teneffüs zili çalmıştı. Kız benim yanımdan hiç ayrılmıyordu her teneffüs benim yanımdaydı o çok güzeldi acaba neden benle takılıyordu. Eve gitme zamanı gelmişti. Okul kapısından çıkarken birbirimize güle güle demiştik. Birkaç dakika geçmişti heyecandan babamı çağırmayı unutmuştum,5 dakika sonra babam beni alıp eve götürmüştü. Eve gittiğim gibi üzerimi değiştirip kendimi yatağa atmıştım saçlarım dağılmıştı hayatımda annem ve babam dışında ilk kez birisiyle bu kadar yakın olmuştum. Bence bugün yaşadıklarımı günlüğüme yazmam lazımdı. Yazmayı bitirdiğimde saate baktım saat 00:30 olmuştu. Uyumak için yatağıma yatmıştım ama bir türlü uyuyamıyordum acaba Ezgi neden beni seçmişti bu soruyu kendime kaç kere sordum hatırlamıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her'an Aşk
ChickLit15 yaşındaki bir kız hayatında hiç birini sevmemiştir. Gözlüklü,inek,bakımsız,kilolu,mavi gözlü bir kızdır. Odası hariç sadece okula gider ve okulda sırasından başka bir yere ayrılmaz. Tatillerini odasında geçiren 15 yaşındaki Gizem sınıfına yeni ge...