Gizemin ağızından:bu sabah uyandım ve banyoya gittim hemen saçlarımı düzleştirmeye başladım gerçektende 15 dakika sürüyordu. Hayatımda ilk defa saçımı bu kadar özenle yapmıştım,beyaz kısa kollu bir t-shirt siyah bir pantolon ve beyaz converslerimi giyip evden dışarı çıkıp Ezgilere doğru yürümeye başladım ki çok az yürüdükten sonra karşıma Ezgi çıktı o da neydi çok güzel giyinmişti saçları her zamanki gibi dümdüzdü ve üzerinde beyaz göbeği açık askılı bir t-shirt, altında siyah kısa etek vardı, dizine kadar bembeyaz çorapları ve beyaz conversleri vardı. Uzaktan "günaydın" diye bağırdı bende ona karşılık olarak uzaktan günaydın diye bağırdım ve ikimizde koşmaya başladık sonrada sımsıkı sarıldık. Bugün alışverişe gidecektik ve bana güzel kıyafetler alacaktık bu yüzden sarılmayı bıraktığımız anda "alışveriş günüü" diye bağırdık. Sonra taksiye binip alışveriş merkezine gittik,alışveriş merkezine varmıştık. Vitrinlere bakarak ilerliyorduk güzel bir vitrin gördüm ve buraya girelim mi dedim Ezgi ise " hem sportif hem tatlı hemde şık olman lazım full sportif değil bu yüzden bence bu mağazaya girmeyelim hadi devam" sonra beni önümüze ilk gelen sportif şık ve tatlı kıyafetlerin olduğu mağazaya götürdü. Gerçekten sportif şık ve çok tatlı kıyafetleri olan hoş bir mağazaydı oradan Ezginin üzerindeki gibi 3 tane göbeği açık askılı t-shirt aldım ama bunlar zayıflayınca giymek içindi. 5 tanede çok güzel mini bazıları bol bazıları vücudü saran etekler aldım. Ben hiç anlamadan Ezgi beni başka bir mağazaya götürmüştü,o mağazadanda çok tarz kolyeler, kurukafalı ve değişik şekillerde küpe aldık. Buradan çıktıktan sonra yemek yemeye gittik . Ben hemen tam hamburger alacakken Ezgi bana büyük boy salata aldırttırdı, ama kendisi hamburger yedi (pisliik). Yemek yedikten sonra kot almaya gittik.İçeriye girdiğimde tüm kotları alasım gelmişti çok cool bir giriş yapmıştık ben direct salaş kot alacaktım ki Ezgi bana çok kızdı " Hani tarz giyincektik." Bana dar ve yırtık kot almamı istedi ezgi üstüne denedi ve zayıflayınca giymem için aldık.t-shirt alacağımız zaman çok eğlenmiştik oradaki güzel bulduğumuz tüm t-shirtleri alıp kabinde denedik giydiklerim arasında nerdeyse hepsini beğendim ama en beğendiğim ben best Ezgi friend yazılı t-shirtü giydiğimiz zamanki t-shirtlerdi. Oradaki denediğim t-shirtlerden 4 tanesini aldım. Artık çok yorulmuştuk ikimizdede en az 5 tane poşet vardı babama fazla masraf çıkardım. Eve kadar yürüyemiyceğimiz için yeniden taksi çağırdık. Yolun yarısını bitirdikten sonra Ezgi " Hadi iniyoruz " dediğinde şaşırdım Nereye gidiceğiz ki dediğimde " Sen bana güven çok eğlencez " dedi o sırada taksinin parasını verip hemen indik. Arkana dön dediğinde arkamda lunapark vardı bende gülerek lunaparka doğru ilerledim. Lunaparka girdiğimiz gibi dönme dolaba gittik dönme dolaptayken yükseğe doğru çıkmaya başladık tam yukarıdayken dönme dolap bozuldu biz Ezgiyle beraber korkmaya başladık. Aniden ayağa kalkıp etrafa bakınırken dönme dolap çalışmaya başladı o anda pat diye Ezginin üstüne düştüm. Ezgi bi anda nefes alamadı öksürmeye başladı ve " ammada ağırmışsın" diye gülmeye başladı. Artık aşağıya inmiştik bence yeterince adrenealin yaşamıştık başka birşeye binmemize gerek kalmamıştı. Yeniden taksiyi çağırdık. İki adam bize doğru geldi ve bizle konuşmaya çalıştılar. Ben yine erkekliğimi ortaya çıkararak onlara sert bir şekilde karşılık vererek onları yanımızdan uzaklaştırdım Ezgide " Kızım seninde şu erkeksi davranışların bazen işe yarıyormuş meğersem valla şaşırdım hatta senden bile aniden korktum " diyerek sırıttı. Taksi artık gelmişti taksiye bindik ve evlere gittik. Kıyafetlerimi o kadar çok beğenmiştim ki hepsini takım yaparak giyip annemlere gösterdim annemler hepsini çok beğendi ama babam kredi kartını 2 hafta yasakladı ve gerçekten haklıydı. Ardından annem " çok zayıflamışsın" dedi. Sırıtarak odama çıktım aslında gerçekten dar paça yırtık kotlar çok şık tarz rahat ve sportif duruyordu yarın herhangi bir t-shirtümle yırtık kotlarımdan birini giycektim. Akşam Ezgiye tavsiyelerin için teşekkürler diye mesaj atıp yüz kremlerimi sürüp hemen uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her'an Aşk
ChickLit15 yaşındaki bir kız hayatında hiç birini sevmemiştir. Gözlüklü,inek,bakımsız,kilolu,mavi gözlü bir kızdır. Odası hariç sadece okula gider ve okulda sırasından başka bir yere ayrılmaz. Tatillerini odasında geçiren 15 yaşındaki Gizem sınıfına yeni ge...