Değişim

43 3 0
                                    

Ezginin ağızından:Gizem bizim eve geldi. Onunla beraber benim odama geçtik, bıyıkları vardı onları aldım,kaşları fazla çıkmıştı azalttım,yüzüne bakım kremleri sürdüm,salatalardan oluşan doğal bir maske yaptım ikimizde 1 saat öyle kaldık çok komik gözüküyorduk birbirimize bilmediğimiz güzellik ipuçları anlattık. Maskeyi yıkadığımızda Gizeme inanamamıştım güzelliğini kullanamıyormuş gerçekten çok güzel olmuştu. Tek sorun var biraz kiloluydu saat gece 09:00 idi. Gizem ile birlikte ikimizinde evine yakın olan bir fitness salonuna üye olduk 1 haftada 5 gündü ve 1 haftada 1 buçuk kilo vermesi garantiydi oraya 5 ay boyunca devam edecektik ve Gizem 5 ay içinde tam olarak 70 kilodan 60 kiloya inecekti. Ondan sonrada formunu korumak için 1 haftada 2 gün gidecektik. Gizeme daha çabuk zayıflaması için bir diyet programı buldum ve bu diyet programıyla beraber fitness'ada gittiği için 1 haftada 2 kilo verecekti, ve ona bundan sonra haftada 1 kez bize gelmesini ve bu geldiği günlerdede benim ona bakım yapacağımı söyledim. Pek fazla kullanmadığım bakım kremlerimi Gizeme verdim ve bunları sabah akşam yüzüne sürmesini söyledim. Bizim evde 3 adet saç düzleştirme makinesi olduğu için ve 1 tanesini hiç kullanmadığımız için Gizeme verdim ve Gizeme her sabah okula gelmeden önce 15 dakikasını saçlarına ayırıp o 15 dakika içerisinde saçlarını düzleştir dedim. Oda " tamam söylediklerin için teşekkürler benim gitmem gerek" dedi, ve onu evine uğurladım onu gerçekten çok sevmiştim çok iyi biriydi.
Gizemin ağızından: Gerçekten çok iyi bir kızdı ve beni güzelleştirmeye çalışıyordu onun dediklerine kesinlikle uyacaktım. Eve gittiğimde aynaya baktım ve bi anda çığlık attım. Annem ve babam bunu duyup odama girdi "noldu noldu" diyorlardı. Bende bana bir baksanıza çok değişmişim bunu Ezgiye borçluyum gerçekten onu çok seviyorum dedim annemlerde " evet çok güzel olmuşsun" diyip odalarına çekildiler bende güzel olduğum için çok mutluydum mutluluğumdan 30 dakika boyunca yatakta gülümseyerek yattım ve ne zaman uyuduğumu bilmiyorum uykuya daldım...

Her'an AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin