Sikiyim(2)

399 31 10
                                    

Ne oluyor burda be diye bağırdığımda zaten gözüm dönmüştü ben burda ilişkimi düzeltmeye çalışıyım Alper Bey beni aldatsın oldu canım başka!
O manzaraya bakarken bir çok şey fark etmiştim Adenin yarı baygın olduğu ve çoğu yerinde morluk olduğuydu. Ve sanırsam Alperde sarhoştu o sinirle Alperin yüzüne tokadı yapıştırıp defol evimden diye bağırmaya başlamıştım sinirden elim ayağım titriyordu, Alperen odayı terk ettikten sonra Adeni kendi yatağımda kendi yatak odamda yarı çıplak görmek karnımda garip bir his bırakmıştı.

Aden duymadın mı siktir git evimden" diye bağırdığımda Adenin kalkıp gitmeyi bırak ayağa kalkacak halinin olmadığını fark ettim ve yarın mahkeme vardı iyi olması lazımdı bu durumda konuşmasam bile alırdım davayı. Adenin yanında, yatağıma gittiğimde Adenin ağladığını gördüm ve bu içimde yine garip bir şekilde haraketlendirme yapmıştı sinirim tam olarak tabi ki geçmemişti fakat kendi yatağımda sarhoş yarı çıplak bir Aden olmasını istemiyordum.

Özür dilerim, özür dilerim , özür dilerim... 
Tamam Aden kes sesini"sesini duymak istemiyordum
Ayılmıştı kendine gelmişti ve üstünü giyinmişti salonumda bana özür diliyordu, Adenin gözlerinin ilk defa pişmanlıkla parladığını görüyordum ama bende Adenin erkek arkadaşıyla yatsaydım bende pişman olurdun o yüzden her hangi bir acıma duygusu yaşamadım.

Ben gerçekten kendimde değildim içiceğime bir şey atmışlar istersen kamera görüntülerine bak lütfen Ela inan bana ben istemedim bana dokunmasını istemedim o bana kendi istediği ile dokundu ben dokunsun istemedim" dediğinde sinirim tepeme çıkmıştı Alperen gerçekten böyle bir şey yapar mıydı? Ama asıl sıkıntı eskiden olsa asla yapmaz diceğime olabilir demem koyuyordu bizim ilişkimiz ne zaman böyle olmuştu...

Adene döndüm kızarıklıktan yeşil gözleri kıpkırmızı olmuştu umut dolu gözlerle bana bakıyordu,

Tamam aden misafir odasında kalabilirsin istersen ya da korkarsan yatak odama da gelebilirsin pijamalarını veririm demiştim ve kalkıp odama gitmiştim benim göğüsüm onunkine göre çok daha büyüktü , hayır Adenin göğüsü küçük değil benimki çok büyüktü ve bu durum küçüklüğümden beri erkeklerin iğrenç şekilde ilgilerini çekiyordu.  Adene verdiğim pijamalar cerenin göz rengiydi bu takımın rengi bir yerden tanıdık ve sakinleştirici diye almıştım oysa ki...

Adene pijamalarını almasıyla ilgili bir şeyler söyleyip duşa girdim düşünmem lazımdı ne olcak ne yapıcam 9 yıllık ilişkimi aldata sonucunda son verdim nasıl oldu ben niye salak saçma haraketler yapıyordum? Adene niye iyi davranıyordum bu kişi gizem olsaydı aynı tepkiyi mi verirdim ilişkimde neyi yanlış yaptım SİKERLER diyip duştan çıktım fakat o kadar dalgındım ki bornozumu yatak odamda bıraktığımı anlamamıştım

Adenden bornozumu istediğimde aden bana bakmamak için ultra mega bir çaba gösteriyordu ama bu çabasını anlamamıştım hetero olduğunu biliyordum yani gerilmesine gerek olmamasına rağmen geriliyordu bende çenesini tutup bana çevirdim

Olan oldu Aden kendini yıpratma ayrıca biz hala en azılı iki avukatız Türkiyede o yüzden kendine gel"

Aden bir anda
Çillerin varmış" dedi neye uğradığımı şaşırmıştım, çillerimi sevmiyordum ve her gün kapatıcıyla kapatıyordum o yüzden Adenin bunu görmesi benim için iyi olmamıştı...

Nefesim (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin