-Aden
İşe geldiğimde dünden beri tutuğum gerginliğim beni ele geçirmişti birine ilk defa dava açmıyordum belki ama bu farklıydı işte anlatamazdım nasıl duygular içinde olduğumu bilmiyordum sabah Elayla olan garip anımız onun bu kadar güzel olması.. İşime bile odaklanamaz olmuştum onunla konuşmak istediğim için yanına saçma sapan nedenlerden gidiyordum davada aleyhine olan şeyleri ona söylüyordum konuşmak için koskocaman davadan vazgeçiyordum saçmalıyorum biliyorum ama yapıyordum istemsizce yapıyordum bunları. Sevgilisine dava açtığımı biliyor muydu? Bilirdi o her şeyi bilirdi bir benim ona olan sevgimi bilmezdi..
Ablam aradığında şaşırmıştım o benden üst makama sahip olan bir savcıydı bundan dolayı çok meşguldü o kadar meşguldü ki doğum günümü bile kutlamamıştı..
bunlara alışkın olduğumdan üzülmemiştim fakat insan düşününce kırılıyordu. Düşünürken telefonu açmadığımı fark edince hemen geri aradım-Alo abla aramışsın açamadım bir sıkıntı mı var?
- Aden eve gel acil lütfen yanında Elayıda al.
Diyip telefonu yüzüme kapatmıştı ela ne alakaydı ?? Ablamla Ela üniversiteyi birlikte okumuşlardı ben onlardan bir yaş küçüktüm ve onlardan farklı bir üniversite kazanmıştım ki zaten Elayıda ablam sayesinde buraya sokmuşlardı , Ela buranın teklifini ne kadar red etsede ablamın ısrarıyla girmişti.- Ela ablam çağırıyor seni de getirmemi istedi
Elanın yüzünde ki şaşkın bakışı bekliyordum zaten ablam üniversitenin sonunda yaşadığı bir olaydan dolayı iş ve ev dışında bir yere gitmiyor biriyle görüşmüyordu sadece Elayla ve benle konuşuyordu bazen benle bile konuşmuyordu..Ela işe başlayınca aralarına mesafe girmişti ve konuşmuyorlardı.
Arabaya bindiğimizde Ela bana dönüp sorular sormaya başlamıştı-Niyeymiş beni niye çağardı başına bir şey mi gelmiş ?ADEN CEVAP VERSENE!
Bağırdığında yüzüne bakıp
- Ela bilsem söylerdim eve gelin acil dedi o kadar işe de gitmemiş zaten sen ne kadar endişeliysen bende o durumdayım lütfen daha fazla soru sorma.Ela önüne dönüp susmuştu kaşlarını çatıp bir şey düşünüyordu kurcalamayıp önüme döndüm.
Ela
Onu bunca yıl sonra onu görme fikri içimde bir his yaratıyordu hem heyecan hem endişe hemde umut. Beni niye çağırmıştı hayatına birini almaya hazır mıydı ?dışarı çıkabilecek miydi? Kafasında bir sürü soru vardı ve cevaplarını bu sefer almaya kararlıydı*Geçmiş*
-Bade bana cevap verir misin lütfen yüzüme bak !
- Ela git çok ciddiyim sadece git.
- Bade gerçekten dinle ben senden tiksinmiyorum sadece lütfen bana git deme
Bade bana ölü gözlerle bakıp kapıyı yüzüme kapatmıştı kapının eşiğine oturup ağlamaya başlamıştım.*Günümüz*
Ona hala kızgın ve kırgındım onunla konuşmayı düşünmüyordum sorun şu ki ben cevaplarımı almadan gitmek de istemiyordum.Aden kapıyı çaldığında bir iki dk sonra Bade kapıyı açmıştı ona bakmaktan konuşmayı unutmuştum
Kahverengi saçları ve yeşilimsi mavimsi gözler benim üzerimde geziyordu her zaman ki sert yüz hatları da o kadar güzel duruyordu ki...
Badeyi böyle düşündüm aslında böyle daha dark fem tarzı bir şey bulacaktım ama elanın zaten baskın yüz hatları var o yüzden böyle bir kız buldum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesim (gxg)
Teen FictionBenim üstüm olman hiç bir şey değiştirmiyor yatakta ağlayan sen oluyorsun.