Siyah Cisimler

9.3K 179 38
                                    

Gece arabam durdu. Ne olduğunu anlayamamıştım.
Biri beni izliyor gibi bir his vardı. Kış olduğundan havada soğuktu. Açıkçası biraz korktum. O anda ağaçların arasında siyah bir cisim görmüştüm sanki. Uykum vardı. Hayal gördüğümü sandım.
Sonra birdaha gördüm.
Gidip bakcaktım. Ama o şey herneyse beni öldüreceğini biliyordum. O yüzden arabada beklemek daha güvenliydi. İlerde bir ışık gördüm. Budamı hayaldi ? Hayır değil yoldan geçen bir polis arabasıymış. Arabadan indi ve benim yanıma geldi.
Ona yardıma ihtiyacım var arabam çalışmıyor dediğimde bana arabasından benzin getirceğini söyledi.
Geldiğinde elinde bir şişe vardı. Ona sorduğumda bana benzin istemiştin dedi. Bende ona bayım bu kadar benzin yeterli olmaz dedim. Adam o anda bana dik dik bakıyordu. Sonra o siyah cisimi bir daha gördüm. Bu sefer koşarak geldi ve polis arabasına bindi. Hemen uzaklaştı. Etrafımda ondan bir sürü vardı. Korkuyordum. Bi tanesi bana baktığında gözlerinin kırmızı olduğunu gördüm. Polise saldırdılar. Ben ölmemek için hemen kapıyı açtım ve olabildiğim kadar hızlı koştum. Gözden uzaklaşıyorlardı. Arkama baktım. Tekrar önüme döndüğümde önümde yaklaşık 3 metre civarında kırmızı gözlü, siyah sıska bir yaratık gördüm. Bana abuk sabuk şeyler söyledi. Yerden bir sopa kaptım ve o yaratığa fırlattım. O anda etrafıma baktığımda ağaçta polisin asıldığını ve vahşiyce bacaklarının ve kollarının kesilip onlarıda ağacın diğer dallarına saplandığını gördüm.

Not : Bu hikayeyi arkadaşımdan ilham alarak yaptım. Alıntı Değildir

- Kısa Korku Hikayeleri -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin