Masa

233 16 6
                                    

Çok üstüne gelmişti Changbin .Cidden omuzum acıyordu .Sabah uyanmıştım daha doğrusu sabah olup olmadığını bilmiyordum .Han uyuyordu Felix yerinde değildi.Odadan çıktım .Mutfağa ilerledim .Felix masada oturuyor ve bilgisayardan bir şeylere bakıyordu.

Yanına doğru ilerledim .Buz dolabını açtım ve su aldım .Biraz içtikten sonra  yanına oturacaktım ki Felix karşıma geçti .

Felix:
Kolun iyi mi ?

-Evet

Felix bilgisayarı ileri doğru itti ve Beni masaya otutturdu.Sandalyeye değil masaya.

Felix:
Emin misin ?

-Ne bu samimiyet ?

Felix anlamamışca bana baktı.

-Pardon .

Masadan indim .Onu omzundan hafifçe ittirdim .

Felix:
Kusura bakma .

-Şaka yaptım .

Bu hareketi haptığında kalbim hızlı çarpmıştı.Ama ben buraya fingirdeşmeye gelmedim .Türk bir kadın istediği her şeyi yapabilir dedirtmeye geldim.

Yanına oturdum geldiğim ilk gün sakatlanmıştım .Benim hatam değildi sonuçta.

Min ho uyanmıştı.Mutfağa geldiğinde bana nefretle baktı.

Minho:
Sen hala burda mısın ?

Felix ayağa kalktı ve Minhoyu tuttu.

Felix:
Minho-

Minho:
Sen karışma Felix

Minho benim kırık kolumdan çekiştirdi.Canım acıyordu .Beni kapı dışarı etti.

Minho:
Siktir git nerede kalıyorsan kal aşifte!

Beni kapıdan attı ve kapıyı kapattı.
Nereye gidecektim eşyalarım orada kalmıştı.Ben bunu düşünürken minho eşyalarımı kapıdan üstüne attı.Koca valizi üstüme attı.Kolum çok acımıştı.Ağlamaya başladım.En son telefonumu fırlattıktan sonra kapıyı kapattı ben Efkeni aradım konum atıp beni almasını söyledim .

Bunlar yaşanırken saesenglerin ve paparazilerin bizi çektiğini bilmiyordum .

Efken beni aldı ve evine götürdü.Her şeyi anlattım ona ve saat 9-10 gibi JYP beni aradadı.Telefonu açtım .

Jin-Young:
Hey iyi misin ?
Minho seni evden atmış.Paparaziler çekmiş sizi.Minho her şeyi anlattı Changbinle ikisi 2 ay uzaklaştırma alıcaklar .Sen de yurtta kalmaya devam ediceksin .

-Anladım.

Jyp:
-Bu akşam saat 8'de V live'da yayın açıcaksınız 7 üye olarak.Ha birde Şirkete gel toplantı yapıcağız saat 13.30'da.

Telefonu kapattım .Hazırlandım.

Evden çıkarken paparaziler beni çekmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evden çıkarken paparaziler beni çekmeye başladı .Efkene haber verdim ve evden çıktım.Şirkete doğru yürüyerek gitmeyi tercih ettim.
Şirkete girdikten sonra Minho ve Changbin bana omuz atarak kapıdan çıktılar yere düşmüştüm.

Arkalarından koşan Felix bana elini uzattı .Elini tuyup kalktım yukarı çıkarken bana yardımcı oldu.Toplantı odasına girdik.

Jyp:
Hoşgeldin .Geç otur.

Bangchan'ın yanı boştu bana gülümseyip yanında ki koltuğa elini vurdu.Yanına oturdum.Jyp bi anda bağırmaya başladı.Bana bağırmıyordu ama.

Jyp:
BEN SİZE DEMEDİM Mİ BU KIZIN TEK BİR KILINA ZARAR GELEMYECEK DİYE ! HYUNJİN !

Hyunjin:
Efendim pd-nim ?

JYP:
ÇAĞIR ŞU AYLAKLARI!

Hyunjin telefonu çıkarttı ikisini de aradı. 10 dakikaya yaklaşık bi sürede geldiler.Yerlerine geçtiler.

JYP:
BU KIZA BİR DAHA ZARAR VERİRSEN SENİ GRUPTAN ATARIM CHANGBİN !

Minho sırıttı.

JYP:
AYNI ŞEY SENİN İÇİN DE GEÇERLİ LEE KNOW! BU KIZA İYİ DAVRANILACAK !

Olaylar genelde böyle oldu ben valizimi alıp yurda döndüm .Kendi odamda yatağımın üstünde uzanıyordum Felix odaya girdi.

Felix:
Film izlemek istermisin ?

-Olur.

Felix:
Gel.

Yatağının üstünde uzandık bilgisayarı kucağımıza aldık.Tam izleyecekken kuzenim Bedevi beni arada meşgule attım .Sonra Petek aradı.Telefonumu sessize aldım.film bitimine yakın uyuya kaldım.Felix omzuna yatırdı başımı.Saçlarımı okşamaya başladı.

Han gelince beni yatağıma koydu.


VOEN~8+1 Yeni Üye Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin