Dívka procházela dlouhou a snad i nekončící chodbou. Za sebou uslyšela kroky. Zastavila se a v ruce stiskla pevně hůlku připravenou k útoku. Vyděšeně se rozhlédla kolem sebe, avšak nikoho neviděla.
Rychle se schovala za nejbližší sochu a vyděšeně se rozhlížela kolem sebe.
,,Tuhle chodbu neznám" uslyšela Pansy dívčí hlas. Emily Chartová, uvědomila si. Emily byla dívka ze třetího ročníku ze zmijozelu. Pansy musela nedobrovolně mnohokrát přiznat že byla neuvěřitelně hezká.
,,Já také ne" uslyšela druhý hlas a srdce jí spadlo až do kalhot. Tento hlas, tento melodický zvučný hlas by poznala na míle daleko.
Draco Malfoy. Její velmi dobrý kamarád již od dětství, i když ona sama vždy pevně doufala že jejich vztah znamená něco víc než jen pouhé pomlouvání Pottera a té jeho party.
,,Aspoň nás tady nikdo nenajde" zašeptal Draco. Vykoukla zpoza sochy. Drželi se za ruce a dívali se navzájem do očí. Zadržela vzlyk. Myslela že o ní má Draco zájem. Emily k němu přistoupila blíž a políbila ho. Draco jí polibek oplatil. To jak se na sebe koukali. Pansy se snažila zadržovat slzy které se jí hnaly z očí. Jak jen mohl?
.......................................................................
Druhý den Pansy s Dracem nemluvila. Dokonce ani při jeho pokřikování na Potterovu bandu se nezasmála ani neušklíbla. Na hodinu péče o kouzelné tvory kterou měli společně s Nebelvírem došla celá smutná. Připadala si zbytečná. Proč zrovna Emily? Ptala se sama sebe v duchu. V čem je lepší než já?
Když došli na hodinu, Hagrid už na ně čekal. Nebelvírští už také dorazily.
,,Už ste tady všichni? Výborně" zaburácel poloobr. Náhle uslyšeli hluboké zavřeštění, které jakoby srdce trhalo na tisíce kousků. Hagrid se usmál. ,,Dneska budem probírat Augorny. Kdo mi vo nich něco řekne?". Z řady Nebelvírských okamžitě vylétla ruka Hermiony Grangerové.
Jak jinak, pomyslela si Pansy.
,,Je nesmírně plachý, a hnízdí v trnitých keřích. Jeho hnízdo má tvar slzy což se k němu nesmírně hodí, protože i ze sebe vydává srdceryvný křik který jsme tady všichni před chvílí slyšeli. Je vyzáblí a má zelenočernou barvu".
,,Výborně Hermiono. Uděluji Nebelvíru deset bodů", zahřímal Hagrid. ,,Výborně. Zrovinka před měsícem jsem našel jeden párek v Zapovězenejm lese. A tak jsem vám ho sem přinesl" řekl a ustoupil. Ozval se další srdceryvný řev, avšak tentokrát už mohla Pansy vidět viníka. Ten pták...byl mírně řečeno pohublý. Vzhledem spíš vypadal jako sup který už dlouhé týdny nejedl. Přesto připadal černovlasé dívce v něčem jako ona. Zlomený, a jeho zpěv tak vyzrazoval její emoce. V jedné kleci jich bylo dohromady patnáct.
,,Rozdělte se do skupinek, někdo možná bude sám, a každý si vezme na starost jednoho z Auguronů. Napište si o něm nákres a popište jeho části těla".
Pansy nakonec skončila s Blaisem Zabinim. Samou rozzuřeností ovšem nezvládla nakreslit ani čárku, a Hagrid se již blížil k nim. ,,Co se to s tebou dneska děje Pansy?" Zeptal se Blaise, který už měl kresbu skoro hotovou.
,,Nic" odbyla ho Pansy ostře. Blaise protočil očima. ,,To tvoje nic moc dobře znám. Tak co se stalo?"
,,Když to chceš vědět bojím se" řekla Pansy a usmála se na kamaráda. ,,Že propadnu" doplnila hned. Jen z jediného Blaisova pohledu jí bylo jasné že jí nevěří. Kapka deště dopadla na nepopsaný pergamen. Druhá kapka dopadla na nepopsaný pergamen. Třetí kapka dopadla na pergamen. Blaise se na ní starostlivě podíval.
,,Kdyby ses náhodou cítila...". Ale jak by se náhodou cítila už se nedověděla, protože v tu chvíli se spustil hotový lijavec. Srdceryvné skřeky které vycházely z úst Auguronů utichly.
Studenti obou ročníků se okamžitě utíkali schovat pod přístřešek.
,,Pro dnešek hodina padá" řekl Hagrid. ,,Svoje výkresy mi odevzdáte později".
A tak všichni studenti utíkali zpátky k hradu. Většina zmijozelských srudemtů se odebralo zpátky k hradu, zatímco Pansy a hrstka dalších šla do knihovny, dodělat si úkol do přeměňování. Mezi nimi i Malfoy.
Černovláska usedla k prvnímu stolu který našla i s vybranou knížkou Přeměňování pro každého.
K jejímu velkému znechucemí si k ní přisedl Draco.
,,Ahoj Pansy" pozdravil a usmál se. Pansy mu úsměv váhavě oplatila.
,,Příští víkend se jde do Prasinek" řekl a významně se na ni podíval.
,,Hmmm" odpověděla.
,,Tak jsem si říkal, je to jen takový návrh kdybys nechtěla taaak nemusíš samozřejmě. Aleee...nechtěla bys se mnou do Prasinek?".
Pansy sebou trhla. ,,Se mnou? A co Emily?" Vypálila na Draca dřív než si uvědomila co dělá.
Znijozel na ní překvapivě pohlédl. ,,Jak víš o Emily?" Zeptal se příkře. Pokrčila rameny. ,,Jestli chceš něco vědět s Emily nechodím. Jen Goyle vypil mnoholičný lektvar aby se s ní mohl líbat'.
Pansy se rozesmála. ,,To nemyslíš vážně". Ušklíbl se. ,,Myslim. A úsměv ti sluší".
A pak se k ní sklonil a dal jí pusu na tvář. ,,Uvidíme se v Prasinkách zlato".
777 slov
Ahojky, tak jsem dopsala další kapitolu, doufám že se líbí. Na začátek jsem vybrala tento ship a příští bude Fremione. Pokusím se kapitoly vydávat obden, i když nevím jak se to podaří. Budu moc ráda za vote či komentář, popřípadě do komentáře napište jaký ship příště :)
Vaše Ari💛
ČTEŠ
harry potter jednodílovky
FanfictionV tomto příběhu budou různé shipy a jednodílovky z Harryho Pottera jako např. Dramione, snily, Drapple, Hinny atd.