Müzik Listesi - Karakterler

83 23 244
                                    

🌻
Merhaba! Ben Cümlelerin Kraliçesi! Yeni bir kurguyla karşınızdayım! Yaz'ı uzun zamandır hayal ediyordum. (Ana karakterimiz Yaz.💛)

Güçlü kadın karakterler yazmaya bayılıyorum. Ve Yaz'da onlardan biri olacak.

Bu kısmı müzik listesi için ayırıyorum. Şimdilik birkaç tane bırakacağım. Zaman zaman gelip ekleyeceğim. İlk bölümü paylaşmak için sabırsızlanıyorum! Yazlı kalın!

-------------------

-MÜZİK LİSTESİ-

Halsey - Nightmare

Måneskin - Coraline

maNga - Hayat Bu İşte

maNga -Alışırım Gözlerimi Kapamaya

Max Rihter - She Remembers

Trevor Daniel - Falling

Billie Eilish - NDA

Nilipek - Gömülür

________________________________________

-Karakterler-

Tekrar merhabaaa.

Aslında genelde karakterler için cast yapmayı sevmiyorum. Okurumun hayal gücüne bırakmak istiyorum bazı şeyleri. Ama fark ettim ki Wattpad okuyucuları böyle kısımları seviyor. Ve bende okuyucum ne isterse onu yaparım...

Bravo Cümlelerin Kraliçesi. Teşekkürler okurum.😜

[Bu arada kitapta da böyle kısımlar var. Sizi bilgilendireyim. Sonra Yaz delirdi mi kiminle konuşuyor demeyin.😅 Bu kısımda Yaz'la siz konuşuyorsunuz. Yani sizin söylemek istediğiniz ama söyleyemediğimiz kısımları ben tahmin edip yazıyordum. Ne kadar harika değil mi?! Okurken 1000 tane duyguyu aynı anda yaşayacaksınız...]

Eğer karakter tanıtımı kısmını sevmiyorsanız direkt 1. Bölüme atlayabilirsiniiiz.

İdol'de tahmin edeceğiniz üzere birçok karakter olacak. Ama ben sadece başrollerimizi koyacağım. Karakterleri ile ilgili bilgi vermek istemiyorum. Çünkü bunları okuyarak anlamanız sizi karakterlere daha çok bağlayacak ve sevdirecektir...

---------------------

Ayaz

★ Ah Ayazcığım benim üzümlü kekim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★ Ah Ayazcığım benim üzümlü kekim. Ayaz gelmiş geçmiş en harika insanlardan biri... Okudukça ona bayılacağınızı şimdiden hissediyorum. Bu arada Dylan O'brien benim ennn sevdiğim oyunculardan biri... Model ararken aklıma ilk o geldi. Dedim ki; Sadece Dylan Ayaz olabilir!

Eğer birgün yazar olmayı başarırsam, kitabımın çevirisini yaptırıp Dylan'a göndereceğim ve rol modelimizin o olduğunu söyleyeceğim!!!! 

Hayaller... Hayaller...

-------------------

Yaz

☆Yaz'ım benim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


☆Yaz'ım benim. Yaz'ı size anlatamam onu ancak okumanız gerekiyor. Ne demek istediğimi anlayacaksınız... O öyle biriki onu bir bölümde anlatamam. Katherine Langford Yaz'ın görünüşüne tam uyuyor...

Not: İkisine edit yapmamak için kendimi çok zor tutuyorum..
________________________________________

İdol'ü okumayı unutmayın canlarımmm. Seveceğinize KESİNLİKLE  eminiiimmm.

Birinci bölümde görüşürüzzz.❤️‍🩹❤️‍🩹

İDOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin