Arkadan duydugum sesle irkildim
"Buraya kadarmis nanet kiz."
Sesim ciliz korkak ve titrek cikmasinin yani sira kekelemistimde. Kahretsin. "S-sen k-kimsin yhoa cekil git isine ""Vayvayvay cesuruz bakiyorumda " "evet. Nolmus keci inadim var surdan suraya gitmem. Gidin isinize. " der demez salih bi tane indirdi adamin kafasina ve adam bayildi. Salak alev daha onceden bunu yapsaydinya.
"İyi misin alev " salihin sesi kulagima ulasinca bir sure sustum ve ciliz sesimle "sanirim..." dedim "hadi gel seni eve birskiyim" "yok gerek yok gercektn egeyle bugra ninnyanina donsem ii olcak gorusuruz.."Salih iyi biriydi ayrica kuzenim dioduk ama sadece akrabaydik Yakin Akraba...
--
Eve gelince Annem Yine konusmaya basladi
"Nerdeydin sen 17 dk dir seni bekliyorum hadi hastaneye konturolumuz var soledim egede geliiyo " 1 dk yha nereye gidiyoruz be banane of. " niye ya tamam ege gelsinde niye hastane bikezde pastane de nolcak hASTANE pASTANE bi h ve bi p icinmi anne ask olsun."
" Aleeev!! Hayatla hayalinde arasinda sadece t ve l var "
" ayni sey diol " "sus kiz terligi yersin popona git ustunu degistir egeyi al gel ben assada beklicem pakiselerde disaridaymis cekirdek citlicez . gelincede calisin teoga girceksiniz. Liseye geciosunuz- ." " tamam anne yeter hadi sen pakiseciginin yanina ." kapiyi carpip giden annemin ardirdan dil cikardim. Hop hop sole onlara sebastiyan sizofren degilim.sUstume
Siyah kot pantalon ve batman li bi ustumu giydim sari bi bileklik kupe converse ve sacima bandajla bu kombinide tamamladimEgeyi almaya inince karsimda gordugum manzarayla sok gecirdim... Ustunde
Sari pantalon ve batmanti ust siyah convers ve siyah bi kol saati. Goren sevgili sancak ama biz kardes gibiyiz yakin zamanda hastaneye gidince doktorla konusmak istedim ve odasina bas baya baskin yaptim"Hocaaqm merbaaq bugun ege de geldi ondn yanimda annem degil o durcak " " peki alevcim hadi gecelim " "bu arada anneme kimse durmucak egeyle cak iccez derseniz sevinirim" diyip sirince guldum dr. Olumlu anlamda basini salladi ve dedigimi yapti.
Degisik bi makinaya girdim ama 45 dk saolsun ege elimdn tuttu ondn korkmuyordum....
Cikinca karsimda gormemle sok oldum... Bas baya gozlerim doldu... Egenin koluna iyice girdim.. Egede belimden beni kavradi ve iyice cekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimin Gerçegi
RandomHayalerimin gerceklesmeye basladigi o an aslinda gercekler hayal olmaya baslamisti.