Hadi ama Ryu iki kediyi birden idare edebilirim.
-Sorun sen değilsin. Sadece Dazai biraz... ''sakin'' Bir kedi. Yani Chuuya ile iyi anlaşabilirler mi bilmiyorum...
Siyah saçlı kucağındaki turuncu tüylü ve mavi gözlü kedinin başını ve yanaklarını okşarken o iş gezisine lanet ediyordu.
Chuuya'yı güvenerek bırakabileceği tek kişi Atsushi'ydi. Hirotsu ile iyi anlaşamadığı ve en son sefer yanağına aldığı çizikten dolayı hastaneye gittikleri zaman aklına gelince- kedilerin sadece uyuduğunu düşünen insanlara kedi bırakmanın bitki bırakmaktan farklı olduğunu öğrenmişti.
Ayrıca çocuklu eve kedi girmemesi gerektiğini Mori-san sayesinde anlamıştı. Zavallı Chuuya, Elisha tarafından tokalara ve simlere boğulmuştu. Mori-san ise bunun çok ''şirin'' olduğunu düşünerek birsürü fotoğraf ve video çekmişti.
-Bak anlıyorum, ben de Dazai'dan ayrılmam gerektiğinde böyle duygusallaşıyorum. Chuuya emin ellerde olacak güven bana.
-Ben duygulanmıyorum sadece- Hey! Chuuya..
Chuuya renkli yumaklara gözü takılmış olacak ki Akutagawa'nın kucağından resmen fırlamıştı. Önce hafifçe dokunduğu yumuşak ip hoşuna gidince daha sert oynamaya başladı. Atsushi bu minik kedinin şapşal hallerine gülerken Ryu kedisinin şapşal hallerinden utanıyordu.
Beyaz saçlı, saatine bakarak diğerinin bileğini tutup kapıya sürükledi.
-Geç kalıyorsunuz efendim. Merak etmeyin, Chuuya hazretlerine gayet iyi bakacağım.
-Sadece yaramazlık yaparsa hemen beni ara. Ayrıca verdiğim listede her şey yazıyor. Onu kaybetmedin öyle değil mi?
Sorar gözlerle ve siyah ince kaşlarını kaldırarak sorduğu soru dudaklarına bırakılan minik bir öpücükle geçiştirildi.
-Fazla abartıyorsun. Hadi canım bay bay.
Daha ayakkabılarını giyerken, kapattığı kapıyla beyaz saçlı olan kıkırdayarak tekrar salona geldi. Dazai hala uyuyordu ve Chuuya ondan uzak bir köşede yün yumağıyla oynuyordu. Atsushi'nin bu işi kabul etmesinin iki önemli sebebi vardı.
İlki iyi bir erkek arkadaş olarak yapması gerektiğini düşündüğü şeyi yapmasıydı. Ryu'nun günlük hayatta da ne kadar stresli olduğu hesaba katılırsa onu biraz olsun rahatlatmak istiyordu.
İkincisiyse Dazai için Chuuya'nın iyi bir oyun arkadaşı olabileceğini düşünmesiydi. Kedisi onun hiperaktivitesine ters olarak gayet sakin ve canı istemezse -ki genelde istemez- poposunu kaldırmazdı.
Atsushi'nin aldığı onca renkli oyuncaklar, yumaklar, kedi yatakları sadece ilk beş dakika ilgi alanına girmiş ve bir daha kullanılmamak üzere ya kilere ya da karton kutulara kaldırılmıştı. Fakat Chuuya öyle değil.
Oyuncu ve yerinde duramayan bu minik kedinin aslında üzücü bir hikayesi vardı.
Chuuya doğduğunda kardeşlerinden daha hassas ve küçüktü. İlk doğduğunda Naomi ve arkadaşı öleceğini düşündükleri için Chuuya'yla özel ilgilenmişlerdi. Minik kedi hayata tutunmuştu fakat annesi onu kendi yavrusu olarak sahiplenmemişti. Anne uzak durunca yavrularda ondan uzak durmuştu. Minik bir biberon ile beslenen Chuuya anne sütüne ihtiyaç kalmayınca gayet sağlıklı ve ''minik'' bir kedi olarak Akutagawa'ya yani yeni sahibine siyah deri bir tasma ile verilmiş oldu.
Atsushi, Chuuya'nın bir hastalığı olup olmadığını bilmiyordu. Fakat onun yaşında bir kedi için biraz küçük olduğunu biliyordu. Ayrıca ne kadar hareketli olduğunu.
Chuuya'nın geleceğini bildiği için bu zamana kadar aldığı bütün kedi oyuncaklarını dün akşamdan temizleyerek salona büyük bir özenle yerleştirmişti. Chuuya onlarla ilgilendikçe gencin içi kıpır kıpır oluyordu. Bir kaç video çektikten ve Chuuya'yı sevdikten sonra mutfağa romantik bir akşam yemeği için hazırlığa gitti. O kapıdan çıkar çıkmaz başından beri bu şeftaliyi izleyen Dazai yerinden kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bsd One-shott
FanfictionSadece shiplerle ilgili değil karakterlerle ilgili de olacak