Bölüm hafif cinsellik içerir. Eğer rahatsız oluyorsanız uyarılara dikkat ederek okumanızı veya bölümü geçmenizi öneririm.
İyi okumalar~
Fırtınalı hava insanları dükkanlara ve evlere kovalarken turuncu saçlı genç şehrin ücra köşelerinde mezarlığın yanındaki öğrenci evine koşuyordu. Sırılsıklam olmuştu ama eve koşmasındaki ana sebep bu değildi.Kaldırıma hızla çarpan yağmur damlaları ve bastığı su birikintilerinin çıkardığı sesler karışırken kendini zar zor asansöre atabilmişti.
Sonunda ufak dairenin kapısını anahtarıyla açtığında kibarca ev arkadaşına seslendi.
''TACİHARA! NERDESİN AMINA KODUĞUMUN PORTAKALI?!''Aynı kibarlıktan ödün vermeyen arkadaşı cevap verdi.
''TUVALETTEYİM MANDALİN ORANGUTANI, TUVALETTE!''
Bu sesi duyduğunda gencin aklında kırmızı ve süslü bir ''Sıctım'' yazısı belirdi.
''Ben senin orda ne halt ettiğini bilmiyor muyum orospu?!''
Yürüyen cinsellik bir ev arkadaşınız olduğunda su faturası oldukça kabarık gelebiliyor. Öyleki su faturasının sıfırları sizi bir ay mum ışığında çiğköfte yedirebilir.
''Chuuya yeter artık. Anla etrafımızda kız yok amk.''
''Tachi. Bir kez daha söylemicem. 5 dakikaya banyoyu boşaltmazsan gider yatağına sıcarım. Çok ciddiyim aç şu kapıyı.''
Banyo kapısına ve kapı koluna ne kadar baskı yaparsa yapsın tık yoktu. Kapıya kulağını dayadığında duyduğu kadın inlemeleriyle yüzünü iğrentiyle buruşturup son çare ucube komşularının birinden tuvaletini kullanmak için izin isteyecekti.
''Odamdaki kaktüse bile azıyorsun sosyopat herif. Su faturasını geçtim aldığın film ve dergilerin parasını ödeyemiyoruz. Açlıktan midem yapıştı nasıl hala kaldırabiliyon amk.''
Şikayetlerini arka arkaya sıralarken kimin tuvaleti daha temizdir yerine hangisi beni sikmez diye düşünürken karşı dairenin kapısı aniden açıldı.
Uzun kahverengi saçlı taş gibi bir kız ayakkabılarını sinirle giyerken arkasından yarı çıplak kaslı bir adam geldi.
''ALLAH BELANI VERSİN SENİN!''
''Aşkım bak açıklayabilirim..''
''NEYİ AÇIKLAYACAKSIN ERKEK ORORSPUSU?! GÖTÜNE RENDE SOKARLARDA HAREKET EDERKEN İÇ KASLARINI YIRTAR UMARIM. IYY SEN ONDAN DA ZEVK ALIRSIN ŞİMDİ.''
Kadın Chuuya'yı fark edince hemen tiz bir çığlık atıp yanaklarını sevmeye ve saçlarına dokunmaya başladı.
''Yerim seni. Kaç yaşındasın bakalım ufaklık? Ne de şeker bir şeysin sen öyle.''
....
Yaklaşık 10 dakika içerisinde kız hem sevgilisine hem de 13 yaşında sandığı Chuuya'ya tokat atıp binayı terk etmişti.
Arkasından baktıkları kızdan gözlerini ilk ayıran kahve saçlı yakışıklı oldu.
''Şey- nasıl yardımcı olabilirim?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bsd One-shott
FanfictionSadece shiplerle ilgili değil karakterlerle ilgili de olacak