Bana kim böyle bir tehditkar mesaj atabiliyor ki? Dalga mi geçiyorlardı acaba hemen cevap verdim;
Z;Kimsin?
02.37X; Yakında çok iyi tanıyacağım birisiyim.. ;)
02.38Şaka gibi resmen bir de bu saatte hemen döndü deli midir nedir, bence birisi benimle büyük bir şekilde kafa buluyor. Görüldü attım ve telefonu kapattım.
Eve gittiğimde hemen bir duş alıp rahatladım bu gün çok yorulmuştum. Biraz instagramda dolaşırken karşıma Arda Güler videosu çıktı ve tam hesabına bakayım derken beni takip etmeye başladığını gördüm.
ŞAKA MIDIR ARDA BENİ TAKİP ETMİŞ YAA. Çok istekli gini görünmemek için hemen geri takip yapmadım sabah yapacaktım ve kafamı yastığıma gömüp uyumaya başladım.Sabah saat 10 civarlarında uyanmıştım. Uykumu tam alamadım çünkü geç yatmıştım. Yanımdaki telefonu elime aldım ki yine aynı numaradan mesaj...
Delireceğim resmen kim bu ya sürekli yazıp yazıp duruyor çok sinir bozucu ve korkutucu birşey.
X: Günaydın güzellik. Bu gün ki galatasaray maçına gelmeyi ihmal etme senin için hoş gelişmeler olacak..😘
8.38Z: Tamam geleceğim
ama bir şartım var.
10.17X: neymiş bakalım şartın bebiş.
10.18Z: Seni tanımak istiyorum.
Z: Göster kendini yani.
10.20X: Öyle olsun madem cici kız.
10.20Sürekli kim olduğunu düşündüm sabahtan akşama kadar. Saat 20.00ı gösterdiğinde artık çıkmıştım yola. Babam zaten galatasarayda oynadığı için hemen önlerden bir yere oturdum. O çağırdığı için değil zaten fenerli olduğum için maça gittim zaten derbi. Maç başladı ilk 11de Arda da vardı. Isınmaya başlamışlardı Ardayı sürekli bana bakarken gördüm ve bi çılgınlık yaparak ayağa kalkıp twerk atmaya başladım. Niye herkes bu kadar şok oldu anlamadım ama yanımdaki bazı kişiler de bana ayak uydurmaya başladı.
Her neyse maç başladı ve Arda çok iyi oynuyordu.ARDA GOL AAATTTTIIII. Şaka gibi ya gol attı. Deli gibi sevindim ve şok oldum.
Bana bir anda dönüp kalp yaptı???
Amacı neydi bana neden kalp yapıyordu asla anlamış değildim.
ArdaBende bi anda napacağımı bilemedim ve ona öpücük attım. Napıyordum ben neden böyle davranıyordum ki. Babamın bakışları beni korkutmuştu. Gerçekten Bu durumdan hiç hoşlanmamıştı. Ama umursamıyorum i dont care.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı SÜPERLİG ~ Arda Güler ile hayal et ◇
Romance+18 sahneler bulunur rahatsız olabilecekler için uyarı vardır ❤ O tam olarak hayallerimdeki erkekti evet...