Çok korkmuştum onları öyle görünce, bi anda ankastrem tuttu ve Çukur Aliço gibi çikolata yok çikolata yok demeye başladım. Herkes başta telâşlandı ve ne olduğunu anlamaya çalıştı.
Daha sonra soyunma odasına bu sefer Babam, Fatih Terim ve Arda Turan zuhur etti. Ben hala ankisite içindeydim ve çikolata yok diyordum.
Daha sonra kendimi iyi hissetmeye başladım çünkü Fatih Terim beni sihirli cümleleriyle sakinleştirmişti.
Fatih Terim:"o ciyanno fatto beyne pero domanikise nonsisemay perke covani cokatoli sempe poso faretu tolekazo ukampo ha"
Kendime gelmiştim ve Arda şöyle bir cümle kurdu;
Arda G.: "Fıstık ezmem" seni evine bırakayım kendini iyi hissediyor musun?
Kazımcan: HAHAHA fıstık ezmem ne lan garip misin kardeşim? Cimcimem
Seni evi-Mert Hakan: Yeter kardeşim ne Zeynepmiş ya!
Mert Hakan öyle birşey söyledi ki gözlerimi kocaman açtım inanamadım böyle bir şey söylediğine ve bu sefer baygınlık geçirdim.
İcardi: Oh my Good! Zeynep Hey! Soylenmedi hic sana layik dusler?!?!?
İrfan Can Kahveci babama çok sinirlenmiş olmalı zaten Fatih Terimden dayak yiyen babama bir tane de o yapıştırdı...
Daha sonra Fatih Terim;
- Biri şu malı bıraksın evine. Arda (Turan) sen bıraksana oğlum.Arda T.: Hocam ben o mahalleden bir daha geçerdim de arabanın altı sürtüyor ya.
Fatih Terim bu kızı kim evine bırakacak diye düşünürken 1 ay sonraki maç için Stadyuma zuhur etmiş olan Tayyip Talha Sanuç gizli bir köşeye oturmuş olay yeri inceliyordu.
Tayyip Talha: Eve ben bırakacağım.
Herkes ne olduğunu anlamaya çalışır gözlerle bakarken kapıdan bizi çeken habercileri gören Arda ve Kazımcan o sırada arkadaş gibi ropörtaj veriyordu.
Daha sonra Tayyip Talha Sanuç beni kucağına aldı ve arabanın arka koltuğuna yatırdı.
Sabah uyandığımda evimin bahçesindeydim. Ne olduğunu anlamadım ama saat sabah 11di ve sete geç kalmıştım. Hemen hızlı adımlarla anayola doğru yürüdüm ve otostop çekmeye başladım.
Sonunda bir araba durmuştu ve hemen bindim. Yanımdaki adam La casa de papel maskesi takmıştı.
Zeynep: Abi beni bi ***'e kadar ateşlesene ya.
Sonra arkadan bazı sesler gelmeye başladı korkmuştum adam da hiç ağzını açmadı. Arkamı dönüp baktım ve ne göreyim Hakan Çalhanoğlu Çökertme şarkısını söylüyor. Neyse dedim önüme döndüm. Ve yanımdaki abiden en sonunda ses çıkmıştı
??: Ya Hakan bi kes de artık şarkı açıcam yaaa.
Sesi çok tanıdık gelmişti ve bir anda maskesini yukarı kaldırdı.
NASIL???Bölüm kısa oldu çünkü hava çok sıcak bayadır da bölüm gelmiyordu bitkisel hayata geçtiğimden dolayı kusuruma bakmayın ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı SÜPERLİG ~ Arda Güler ile hayal et ◇
Romance+18 sahneler bulunur rahatsız olabilecekler için uyarı vardır ❤ O tam olarak hayallerimdeki erkekti evet...